7. ارديبهشت 1393 - 12:52
گزارشی از غسالخانه باشت:
آخرین ایستگاه دنیا در باشت وضعیت مناسبی ندارد + تصاویر
در و ديوار غسالخانه باشت كثيف و خراب است که این ديوارها به محض ورود، توجه مراجعان را به خود جلب مي‌كند.

به گزارش خامی، غسالخانه به عنوان آخرین مکان دنیوی اموات دارای قرب مکانی است، وجود محیطی مطلوب و مکانی برای قرائت قرآن توسط بازماندگان در لحظات آخرین دیدار با اموات خویش از آمال خوش‌نشین افکار مردم شهر باشت است.

مکان کنونی غسالخانه باشت از جهاتی مثبت هم به نظر می‌رسد، کمک کردن به آموختن مبحث معاد و سرای آخرت به ساکنان، عابران و دانش آموزان خیابان شهدای باشت که صدای گریه و شیون خانواده متوفی را به رسایی استماع می‌کنند.

البته این مزاحی بیش نبود تا تفکر مسئولان را برانگیزیم که مکان غسالخانه نباید کنار منازل مسکونی باشد.

یکی از شهروندان باشتی که منزلش در کنار غسالخانه قرار دارد در گفت‌گو با خبرنگار خامی گفت: از خدمات انجام گرفته توسط شهرداری تشکر می کنیم ولی باید به ضرورت‌های شهر توجه بیشتری صورت گیرد تا مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

وی با بیان اینکه، تنها خواسته ام انتقال مکان فعلی غسالخانه به بیرون از شهر است، گفت: گاهاً حشرات موزی و خطرناک مثل مار، عقرب و هزارپا از پشت بام طرف غسالخانه به داخل خانه ها می آید که بسیار خطرناک است

یکی دیگر از شهروندان باشتی بیان داشت: وجود غسالخانه بین منازل مسکونی و در وسط شهر مشکلات روحی و وحشت بسیاری، مخصوصاً در شب برای فرزندانمان بوجود آورده است.

وی در ادامه گفت: در و ديوار غسالخانه باشت كثيف و خراب است که این ديوارهای خراب به محض ورود، توجه مراجعان را به خود جلب مي‌كند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امید است مسئولان هرچه سریعتر نسب به انتقال غسالخانه به مکان جدید اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران