13. ارديبهشت 1393 - 23:09
پاسداری از زحمات بی‌شائبه معلم یک وظیفه اخلاقی و انسانی است
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت گفت: پاسداری از زحمات بی‌شائبه معلم یک وظیفه اخلاقی و انسانی است بنابراین نه تنها در روز معلم بلکه در تمامی مناسبت‌ها باید معلم را به خاطر داشته باشیم چرا که معلمان تمام زندگی خود را صرف تعلیم و تربیت کرده‌اند.

به گزارش خامی، صبح امروز و در دومین روز از گرامیداشت هفته معلم و در خصوص پاسداشت جایگاه و مقام والای معلم، صبحگاه سپاس معلم با حضور حسینی فرماندار، بلادی امام جمعه موقت، نظری رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستانی در دبیرستان شهید هوشیاری شهرستان باشت برگزار شد.

محمود نظری در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: از ابتدای وجود هستی زندگی بشر از وجود معلم برخوردار بوده است چرا که اولین و برترین معلمان خداوند تبارک و تعالی و بعد پیامبر اکرم(ص) و صالحان دین شایسته‌ترین افراد برای شغل شریف انبیا هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت تصریح کرد: شهرستان باشت مفتخر به وجود سه شهید والامقام فرهنگی است، شهیدانی که ادامه دهنده شغل انبیا بوده‌اند و در راه خداوند و پاسداری از وطن اسلامی خود جان نثاری کردند افرادی که بحق راه الهی را خوب شناختند و در آن قدم گذاشتند.

وی افزود: پاسداری از زحمات بی‌شائبه معلم یک وظیفه اخلاقی و انسانی است بنابراین نه تنها در روز معلم بلکه در تمامی مناسبت‌ها باید معلم را به خاطر داشته باشیم چرا که معلمان تمام زندگی خود را صرف تعلیم و تربیت کرده‌اند.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران