تازه های سایت

14. ارديبهشت 1393 - 12:44
تشکیل شبکه نیکوکاری در هر یک از محلات شهرستان باشت ضروری است
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت گفت: با هدف تبلیغ و ترویج سنت های حسنه اسلامی به ویژه انفاق و شناسایی معتمدین محل و جذب خیرین حقیقی، تشکیل شبکه نیکوکاری در محلات این شهرستان ضروری است.

به گزارش خامی، حبیب الله باقرپور در جلسه شبکه نیکوکاری که در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شده بود گفت: در راستای توسعه روح انفاق و نیکوکاری و به منظور کاهش نابرابری های اجتماعی، رفع فقر و محرومیت و مردمی شدن حمایت های اجتماعی نیازمندان، شناسایی نیازمندان واقعی، ارائه خدمات هدفمند به آنان با رویکرد توانمندسازی و با بهره گیری از حداکثر ظرفیت های و امکانات و توانمندی های مردم شریف و نوع دوست و تشکل ها و گروه ها و مؤسسات با محوریت مسجد محله ها مرکز نیکوکاری ایجاد گردیده است.

وی افزود: برنامه ریزی بهینه به منظور بهره گیری از ظرفیت های محلی در راستای اجرای سیاست ها و اهداف پیش بینی شده همچون رفع مشکلات محرومین از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

باقرپور با اشاره به نقش مثبت و سازنده شبكه هاي نيكوكاري براي رسيدگي اوضاع محرومان و نيازمندان در محلات

خاطر نشان كرد: در اين شبكه هاي نيكوكاري اغنياي محل به فقرا كمك مي نمايند.

مدیر کمیته امداد شهرستان باشت گفت: در اين فرايند كمك هاي بدون طي كردن چرخه هاي طولاني اداري در اختيار افراد نيازمندي كه شناسايي شده قرار ميگيرد و به اين صورت مي توان به نوعي فاصله غني و فقير را كم كرد و بركيفيت امداد رساني غنا بخشيد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران