تازه های سایت

23. ارديبهشت 1393 - 5:41
مراسم اعتکاف در مساجد باشت همزمان با شب میلاد مولود کعبه آغاز شد
همزمان با شب میلاد مولود کعبه مولی الموحدین حضرت امام علی علیه السلام مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهرستان باشت با شرکت جمع کثیری از دوستداران و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مدت سه روز جهت راز و نیاز با خداوند متعال آغاز ‌شد.

به گزارش خامی، بنفشه گرامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) باشت گفت: مراسم معنوی و روح بخش اعتکاف از دیشب و همزمان با ایام البیض با حضور بیش از 150 نفر از بسیجیان خواهر در مسجد سید الشهدا باشت برگزار شد.

وی افزود: ماه رجب از جمله ماه‌هایی است که اهمیت فراوان دارد و انجام اعمال عبادی مثل استغفار در سحرگاهان، اعتکاف و خواندن ادعیه در این ماه توصیه شده و در آن عظمتی بیش از ماه‌های دیگر جهت ارتباط با خداوند و پذیرش توبه از طرف خداوند و ائمه اطهار (ع) سفارش شده است.

گرامی گفت: بیان احکام شرعی، سخنرانی ، مداحی ، قرائت زیارت عاشورا، دعای ام داوود، تلاوت قرآن مجید و... از برنامه ها و مراسم اجرایی در ایام اعتکاف در این شهرستان می باشد.

به گزارش خامی، مراسم پر فیض اعتکاف به صورت مستمر همه ساله باشکوه و استقبال بی نظیر مردم در شهرستان باشت با شرکت برادران و خواهران و بدون دریافت هزینه از معتکفین برگزار می‌شود و امسال نیز حضور مردم چشمگیرتر از سال‌های گذشته بوده است.

 

انتهای پیام/ک308

 

 

نظرات کاربران