30. ارديبهشت 1393 - 12:56
دست عشایر را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست تمام عشایر را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم و درود خدا بر زنان و مردان عشایر که بهترین، خون گرمترین و پاک ترین مردان خدا هستند.

به گزارش خامی ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، یونس امیری در مراسم سالروز بسیج عشایر که در دهکده دفاع مقدس واقع در پارک ساحلی شهر یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: عشایر از اوایل انقلاب تا به امروز در مسیر اسلام و انقلاب بوده و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده ای داشتند.

وی افزود: طبق سخنان گهر بار امام خمینی(ره) ، عشایر پشتوانه و ذخایر انقلاب هستند، همانگونه که در طول دوران دفاع مقدس نشان دادند پشتوانه کشور و ولایت هستند و در صف اول جان خود را در راه اسلام دادند.

فرمانده سپاه فتح استان، عشایر را در حوزه اقتصاد پشتوانه انقاب دانست و گفت: عشایر قشر کم توقعی است که بخوبی درخشیده و به دشمنان ثابث کرده که سربازان واقعی انقلاب هستند.

امیری در ادامه عشایر را پیشگام در جنگ دانست و اظهار داشت: در اولین روزهای جنگ با همین سلاح های خودشان به میدان نبرد حق علی باطل شتافتند و لبیک گویی خود به ولایت را نشان دادند.

امیری در پایان گفت: دست تمام عشایر را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم و درود خدا بر زنان و مردان عشایر که بهترین، خون گرمترین و پاک ترین مردان خدا هستند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران