30. ارديبهشت 1393 - 12:59
لزوم تقویت پایگاه‌های فرهنگی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان
امام‌ جمعه باشت گفت: تقویت فرهنگی پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان ضروری است.

به گزارش خامی به نقل از خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان باشت با حضور محمدی معاون فرماندار، حجت‌الاسلام عبودی امام‌ جمعه باشت و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در این جلسه با تاکید بر اینکه نام‌گذاری سال باید با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مستمر در عمق تمام مسائل و بخش‌های اجتماع گنجانده شود، اضافه کرد: با توجه به این‌که در آستانه فصل تابستان و آغاز تعطیلات دانش‌آموزان هستیم لذا لازم است پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان فعال شوند و زمینه استفاده مفید از زمان را برای دانش‌آموزان فراهم کنند.

امام‌ جمعه باشت افزود: تابستان بهترین فرصت برای برگزاری برنامه‌های متنوع علمی، آموزشی، فرهنگی و غیره برای دانش‌آموزان است تا از زمان آزاد خود نهایت استفاده مطلوب را ببرند بنابراین مسئولان ذ‌ی‌ربط باید قبل از آغاز تعطیلات تابستانی برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و با تبلیغاتی مناسب زمینه را برای مشارکت عموم دانش‌آموزان و بهره‌مندی از فضای آموزشی و فرهنگی مهیا سازند.

وی مذکر شد: باید از تمام ظرفیت‌ها موجود در شهرستان استفاده کرد تا پایگاه‌های اوقات فراغت بخصوص در مباحث فرهنگی را مورد حمایت قرار داده و تلاش بر تقویت مسائل فرهنگی در میان دانش‌آموزان کنیم.

عبودی در پایان خاطرنشان کرد: جهت استفاده مطلوب دانش‌آموزان از فضاهای آموزشی و پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان لازم است با اطلاع‌رسانی صحیح در میان دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها سعی بر جذب دانش‌آموزان کنیم.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران