تازه های سایت

1. خرداد 1393 - 22:51
حماسه سوم خرداد برای همیشه یک حادثه عظیم و بیاد ماندنی است
امام جمعه باشت گفت: سوم خرداد نمادي ماندگار از حماسه اي بي نظير در طول هشت سال دفاع است و این حماسه برای همیشه یک حادثه عظیم و بیاد ماندنی است.

به گزارش خامی، حجت الاسلام عبودی در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه سوم خرداد نماد پایمردی و آزادگی ملت ایران اسلامی است، افزود: حماسه سوم خرداد برای همیشه یک حادثه عظیم و بیاد ماندنی است.

وي با بيان اينكه تاريخ ايران پُر از حوادث شيرين تاريخي و ماندگار است افزود: يكي از اين حوادث يوم الله آزادي خرمشهر است كه براي هميشه در تاريخ ايران جاودانه مي ماند.

عبودی با اشاره به اهميت سوم خردادافزود: سوم خرداد حادثه اي بزرگ و متعلق به همه ملت است.

وی در ادامه با اشاره به 14 خرداد سالروز جانکاه رحلت حضرت امام خمینی (ره)گفت: حضرت امام (ره) حق بزرگی بر گردن همه مسلمانان به خصوص مردم مسلمان ایران دارند چرا که امام کاری را انجام داده‌اند که تا همیشه ثمرات و نتیجه آن پابرجاست.

وی بیان داشت: امام اسلام را زنده و به مسلمانان عزت و شرافتی داده‌اند که الان هرچه ما عزت، اقتدار و عظمت داریم به برکت وجود معنوی امام خمینی (ره) است.

عبودی تصریح کرد: باید یاد امام همه ساله گرامی داشته شود و برگزاری برنامه‌های رحلت آن حضرت باشکوه برگزار شود که به لطف خداوند تاکنون چنین بوده است.

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران