تازه های سایت

2. خرداد 1393 - 15:32
گزیده سخنان جلیلی در مسجد رسول اعظم شیراز
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی شب گذشته پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان احمدی و محمدی شاهچراغ(ع) و سخنرانی در جمع پر شور دانشجویان دانشگاه شیراز، در مسجد رسول اعظم(مسجد فضیلت) حضور یافت.

به گزارش خامی ،

به نقل از رجانیوز، سعید جلیلی در جمع مردم شیراز در مسجد رسول اعظم(ص) اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران الگویی است که نظم موجود در جهان که بر پایه قدرت و ثروت، بنا شده است را به چالش کشیده و در حال گسترش این الگو در جهان است.

جلیلی یکی از نمونه‌ها برای گسترش این الگو را آزادی جنوب لبنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بیان اینکه واحدهای سیاسی بسیار از جمله 180 کشور در جهان، موجود است و اما همواره ایران، در صدر اخبار جهان بوده و کوچکترین اتفاقات آن در تمام رسانه‌ها بازتاب دارد، به اهمیت الگویی که ایران در محقق و موفق کردن آن در مواجه با نظم موجود در جهان، تعریف کرده است، اشاره داشت.

وی همچنین در پاسخ به پرسش‌های کتبی مردم درباره فتنه 88، این برهه از زمان را ظلمی به نظام جمهوری اسلامی دانست که موقعیت کشور را در عرصه بین‌الملل دچار مشکل کرد.

جلیلی همچنین در پاسخ به پرسش‌های مردمی، به بیان دستاوردهای ایران در فناوری هسته‌ای که با تلاش شهدای هسته‌ای و تدبیر در مذاکرات هسته‌ای در دوره های گذشته، حاصل شده بود، پرداخت.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران