تازه های سایت

2. خرداد 1393 - 17:27
در انتقادی شدید:
امام‌ جمعه باشت به جوابیه کمیته‌ امداد استان در خصوص استخدام نیرو واکنش نشان داد
امام‌ جمعه باشت با انتقاد شدید از بیانیه‌ای که کمیته امداد استان در خصوص عدم استفاده از نیروی غیربومی صادر کرده گفت: بیانیه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کذب محض است.

به گزارش خامی، حجت‌الاسلام عبد‌الرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان باشت در خصوص بیانیه انتشار یافته از سوی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد (اینجا بخوانید) در هفته گذشته اضافه کرد: در این بیانیه صادر شده که خطاب به امام‌جمعه باشت و لنده بوده در حالی سخنانی را به این دو امام‌ جمعه نسبت داده که کذب محض و دروغی بیش نیست.

عبودی در خصوص مواردی که در این بیانیه آمده است، گفت: در این بیانیه گفته شده که سخنان این دو امام‌ جمعه ابهاماتی را در جامعه به وجود آورده و این موضوع حقیقت ندارد چرا که هیچ سخنی از سوی ما خصوصاً از تریبون نماز جمعه مطرح نشده که ابهامی ایجاد کند.

خطیب جمعه باشت افزود: اگر کمیته امداد امام‌خمینی باشت برای جذب نیرو شرط بومی بودن را قرار داده چرا هم‌ اکنون هر سه نفر منتخب برای این اداره غیر بومی هستند در حالی که در شهرستان باشت برای هر پست خالی و نیازمند نیرو بالغ بر شش نفر با دارا بودن همه شرایط ثبت‌نام کرده‌اند، آیا این بی‌عدالتی و ظلم در حق جوانان باشتی نیست؟

وی خطاب به مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما خود نسبت به این موضوع اعتراض داشتید بنابراین انتشار این بیانیه که سراسر تناقض در رفتار و گفتار شماست به چه دلیلی است.

وی خطاب به مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم را نسبت به نظام بدبین نکنید، این مردم خون دادند، شهید دادند، چرا با مردم بازی می کنید.

امام‌ جمعه باشت خاطرنشان کرد: عملکرد شما در حقیقت موجب بدبینی مردم خواهد شد.

عبودی اضافه کرد: خالی بودن بسیاری از پست‌ها در ادارات باشت ناشی از به کار گرفتن افراد غیر بومی و انتقال آن‌ها پس از مدتی به مکان‌های دیگر است بنابراین چرا باید افرادی دیگر با امتیاز جوانان باشت به کار گرفته شوند و بعد از مدتی اینجا را ترک کنند و ادارات ما خالی باشند.

وی با بیان اینکه، چرا بعضی ها که کسی را دارند فقط باید آنها سرکار بیایند، گفت: این کار را امام زمان (عج)، روح امام (ره)، رهبری، شهدا و مردم نمی پسندند، این مردم نظامشان را دوست دارند پس مسئولین باید درست عمل کنند.

عبودی افزود: عملکرد شما در خصوص ثبت‌نام افراد غیر بومی خلاف بوده و باید به جهت صدور این بیانیه دروغین عذرخواهی کنید.

خطیب نماز جمعه باشت در ادامه گفت: چرا بخشدار یک شهرستان خودش باید بخشدار، راننده، نگهبان و مسئول خدمات هم باشد، چون نیرو ندارد، چون نیروهایی خارج از شهرستان آمدند از امتیاز این شهرستان قبول شدند و سپس به مرکز استان رفتند و این ظلم در حق مردم است.

وی در پایان از مسئولین شهرستانی و استانی خواست در این امر دخالت کرده و اجازه ندهند این گونه در حق مردم باشت بی‌عدالتی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران