تازه های سایت

2. خرداد 1393 - 22:59
با مخالفت مسئولان استانی صورت گرفت
رد شائبه حضور یکی از اصحاب فتنه در یاسوج
با مخالفت مسئولان استانی شائبه حضور محمدرضا خاتمی یکی از اصحاب فتنه در یاسوج و سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد این شهر رد شد.

به گزارش خامی ، به نقل از صبح زاگرس ،  روز گذشته در برخی از محافل، شائبه حضور محمدرضا خاتمی یکی از اصحاب فتنه مجلس ششم و فتنه 88 برای سخنرانی در یاسوج مطرح شد.

در این خبر آمده بود که خاتمی قرار است در مورد حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر سخنرانی کند.

شائبه حضور این فرد در یاسوج که با تبلیغات برخی از سایت های محلی انجام گرفت مورد مخالفت گروه های مختلف مردم و مسئولین قرار گرفت و سرانجام هم خبر آمدن وی لفو شد.

به نظر می رسد مطرح کردن نام این فعال فتنه و بازگویی واقعه فراموش شده دوم خرداد تنها برای زنده کردن نام فتنه گران و زدودن گرد فتنه گری از چهره آن ها باشد.

کسانی که حاضر به توبه و قبول اشتباه و خیانت خود در قبال ملت ایران و ولایت نیستند و با برنامه ریزی های خود که البته با هوشیاری ملت ناکام مانده اند، سعی در تطهیر خود دارند.

حال با این تفاسیر باید دید چه کسانی قصد تطهیر فتنه گران و حامیان آن ها را دارند و اصولاً طرح شائبه حضور یک حامی فتنه و مخالف نظام در مراکز علمی و دانشگاهی و آن هم در ظاهر به بهانه حماسه آزاد سازی خرمشهر چه مفهومی خواهد داشت؟

شائبه حضوری که می توان آن را به منزله پی ریزی توطئه دیگری تلقی کرد تا شاید بتوانند از جریانات سیاسی پیش آمده در کشور سوء استفاده کرده و زمینه عادی سازی حضور خود را در برنامه های دیگر فراهم کنند.

اما محمد رضا خاتمی کیست و چرا حضور وی در یاسوج با مخالفت مسئولان استانی همراه بوده است؟

محمد رضا خاتمی دبیرکل حزب منحل شده مشارکت و برادر محمد خاتمی رییس جمهور اسبق ایران و از سران فتنه 88 است.

وی که سخنان و تحرکات مغرضانه او در دوران ریاست جمهوری برادرش نقل محافل شده بود یکی از گردانندگان تحصن در دوره ششم مجلس شورای اسلامی و از حامیان و فعالان فتنه 88 است.

خاتمی در دوره ششم مجلس شورای اسلامی وارد مجلس شد و در این دوره که با چالش های زیادی همراه بود به عنوان نایب رییس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی همزمان ریاست مرکز پژوهش های مجلس را بر عهده گرفت، مرکزی که به اذعان حجت الاسلام زارع فومنی رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان کشور که خود در دوره اصلاحات و مجلس ششم با آن ها همکاری نزدیک داشت، این مرکز برای تئوری سازی و توطئه چینی بر علیه نظام راه اندازی شده بود به طوری که کسانی که با این مرکز همکاری می کردند از افراد مورددار و اخراجی از سازمان های حفاظتی کشور بودند.

به گفته فومنی برخی ازفعالیت های مرکز پژوهش های مجلس شامل برداشتن چادر از سر زنان ایرانی، چگونگی وارد شدن نمایندگان زن بدون چادربه مجلس، چگونگی ارتباطات دختر و پسر در قالب های خاص و حضور در مجالس سخنرانی و شبهه پراکنی در ظهور امام زمان (عج) بود.

از دیگر اظهارات جنجالی این فعال فتنه می توان به بی ارزش دانستن دین به واسطه ورود روحانیون به سیاست و رد نظریه امام خمینی (ره) در خصوص مبنایی بودن مشروعیت الهی و مبنا دانستن مشروعیت با رأی مردم  اشاره کرد.

 همسر وی زهرا اشراقی دختر آیت‌الله اشراقی و نوه دختری امام خمینی (ره) است. وی و شوهرش درسال‌های اخیر اظهارات شگفت‌آوری در خصوص انقلاب ، نظام و حتی امام داشته‌اند که به شدت مورد سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه قرار گرفته است.

 زهرا اشراقی نیز که بارها از سوی بیت امام (ره) به دلیل اظهارات عجیبش از مصاحبه با رسانه‌ها منع شده ،  در حالی که امام خمینی (ره) چادر را پرچم انقلاب خواند است، اشراقی در مصاحبه با نیویورک تایمز از تنفر خود از چادر صحبت کرده بود به طوری که رسانه های بیگانه نوشتند که صحبت های وی بوی طغیان می دهد.

مصاحبه با سایت اینترنتی ای اس پی و توهین به رییس جمهور دولت نهم و استقبال از اعطای جایزه  صلح نوبل به شیرین عبادی در حالی که منافقین هم اعطای این جایزه را اقدامی علیه سیستم مذهبی حاکم بر ایران قلمداد کرده بودند، از دیگر اقدامات همسر محمد رضا خاتمی است.

شگفت آورترین اظهارنظر خاتمی و همسرش به مصاحبه با ماهنامه رویش برمی گردد تا جایی که در اظهاراتی سخیف بحث نقادی سخنان امام (ره) را به میان می آورند و معتقدند که افکار امام از قبل از انقلاب تا بعد از انقلاب خیلی تغییر کرده است.

آنچه در خصوص محمدرضا خاتمی و زهرا اشراقی شایان ذکر است آن است که این دو نفر را اساساً یک ایدئولوژیک یا تئوریسین جریان تجدیدنظر طلب نمی‌توان به حساب آورد بلکه آنچه سبب مطرح شدن این دو در میان چهره‌های اصلی این جریان شده است موقعیتی است که به علت نسبت خانوادگی با حضرت امام (ره) دارند و از همین موقعیت نسبت به ایجاد شبهه و تحریف اندیشه‌های امام راحل اقدام می‌کنند و اظهاراتشان مورد سوء استفاده جریانات تجدیدنظر طلب در داخل و رسانه‌های بیگانه در خارج قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران