تازه های سایت

3. خرداد 1393 - 21:39
آیت‌الله جعفری از زبان حاج قاسم
فرمانده سپاه قدس گفت: آیت‌الله جعفری در طول عمر ارزشمند خود به ویژه ۳۵ سال پس از پیروزی انقلاب‌، آسایش خود را فدای آرامش مردم کرد.

به گزارش خامی ،

به نقل از مشرق، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی به ویژه‌برنامه «خطابه و حماسه» به مناسبت گرامیداشت نقش آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در دفاع مقدس، اظهار کرده است: خداوند سبحان را شاکرم که فرصتی عطا کرد به بهانه این نوشته، مکنونات قلبی‌ام را نسبت به شخصیتی بیان کنم که در ابعاد مختلف صاحب حقی بزرگ بر ماست و ما را پیوسته مدیون اخلاق و فداکاری‌های خود کرده است.


در پیام فرمانده سپاه قدس عنوان شده است: صرف حدود به 60 سال عمر با برکت این شخصیت شریف منشاء خدمات بیشماری در استان کرمان در شئون گوناگون بوده است.

سردار سلیمانی در این پیام تصریح کرده است: آیت‌الله جعفریِ برای ما و شما، همانند پدری دلسوز همراه شریک غم و شادی مردم بود و در طول عمر ارزشمند خود به ویژه 35 سال پس از پیروزی انقلاب‌، آسایش خود را فدای آرامش مردم کرد.

در این پیام بیان شده است: آیت‌الله جعفری برای ما کرمانیان منشاء مباهات است، استاد اخلاقی که صداقت و پاکی برجسته‌ترین مشخصه شخصیت اوست، مردی بزرگ که بزرگی و طهارت را از اجداد طاهرین‌اش به ارث برده و در محضر شخصیتی بی‌همتا همچون حضرت امام خمینی (ره) آزادگی، شجاعت و دفاع از مظلومان را تلمذ کرده است.

در پیام فرمانده سپاه قدس آمده است: زحمات و خدمات این شخصیت شریف و صادق در دوران دفاع مقدس و بسیجِ همه توانمندی‌ها و امکانات هرگز برای حقیر و دوستان مجاهد همرزمم و شهدای همیشه ناظر فراموش‌شدنی نیست.

سردار سلیمانی اظهار کرده است: عالم برجسته‌ای که سنگر نماز جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه را تبدیل به کلاس درسی کرد که در آن عشق به اسلام، ملت و رهبری آموخته شد.

وی تصریح کرده است: خطبه‌های پر بار نماز جمعه آیت‌الله جعفری پیوسته بر تربیت و حفظ وحدت جامعه، جلوگیری از انحراف‌ها و کج‌روی‌ها و تمرکز بر اولویت‌ها تاثیرگذار بوده و این منشا ترویج معنویت، اخلاق و تربیت هزاران انسان فداکار شده است که نمونه بارز و ثمره جاویدان آن لشکر پرافتخار ثارالله است.

فرمانده سپاه قدس بیان کرده است: تاریخ جنگ هرگز در حافظه خود فراموش نمی‌کند که در یکی از محروم‌ترین مناطق جغرافیایی کشورمان با محوریت این مرد بزرگ، گلستانی مطبوع برای تربیت انسان‌ها و شمشیری برنده و خالص برای دفاع از کشور و ملت به نام لشکر ثارالله بنیانگذاری شد که ده‌ها هزار نفر پیر و جوان را این سازمان شبه مسجد، در درون خود تربیت کرد که نتیجه آن جهاد، هزاران شهید و جانباز سرتاسر استان کرمان است.

در این پیام تاکید شده است: ما همواره مدیون رهبر عزیز، ولی‌فقیه و مرجع عالیقدرمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای هستیم که مردم کرمان و فرزندان جهادی خود را مفتخر به بهره‌مندی از محضر این شخصیت شریف کرد.

سردار سلیمانی در پیام خود خاطرنشان کرده است: به آیت‌الله جعفری عزیز به دلیل دارا بودن چنین خصایص ارزشمندی تبریک می‌گویم و از خداوند منان بقای عمر شریف ایشان را در خدمت‌گزاری به اسلام و مردم شریف و دین‌مدار استان کرمان تحت لوای ولی امرمان خواستارم.

نظرات کاربران