تازه های سایت

6. خرداد 1393 - 17:56
به همت سازمان تبلیغات اسلامی
جشن عيد سعيد مبعث در باشت برگزار شد
به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد مبعث مراسم جشني با حضور هيئت هاي مذهبي و اقشار مختلف مردم در مسجد النبی شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش خامی، حجت الاسلام ظهرابی طي سخناني به خصوصيات سراسر نور نبي مکرم اسلام (ص) پرداخت و گفت: پيامبر اکرم (ص) نماد اخلاق است و آن حضرت فضايل اخلاقي را تحقق بخشيد.

وی افزود: اخلاق و رفتار حضرت محمد (ص) در بين مردم زبانزد عام و خاص بود، پيامبر اکرم (ص) مقام با عظمت رسالت و سرپرستي داشتند، اما زندگي و آداب او در اجتماع بسيار ساده بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به شخصيت نبي اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: نام، ياد محبت، حرمت و تکريم اين بزرگوار، محور اصلي براي تجمع همه آحاد مسلمانان در همه دوره هاي اسلامي است و هيچ نقطه ديگري در مجموعه دين وجود ندارد که اين طور از همه جهات عقلي، هم عاطفي، روحي، معنوي واخلاقي مورد قبول و توافق و تفاهم همه فرق و آحاد مسلمين باشد.

وي در ادامه به ضرورت الگو گيري از پيامبر در زندگي مسلمان اشاره کرد و گفت: گذشت پيامبر (ص) بعد از فتح مکه نسبت به کساني که در حق او ظلم کرده بودند نمونه رفتارحسنه پيامبر (ص) بود.

در پایان این مراسم که با همکاری هیئت باب الحوائج مسجد النبی برگزار شده بود به قيد قرعه به تعدادي از حاضران هدايايي اهداء شد.

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران