تازه های سایت

7. خرداد 1393 - 16:19
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، علی عسکری بعنوان رییس اداره ورزش و جوانان باشت معرفی شد.

به گزارش خامی، در آیینی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، "علی عسکری" به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب و از زحمات "جلال ارشادیان" و "معاف حسینی" مسئولین قبلی این اداره تجلیل شد.

عسکری شاغل در آموزش و پرورش باشت بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: استفاده از تمام ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در ورزش شهرستان راهیبرای رسیدن به جایگاه اصلی ورزش شهرستان باشت است.

جهانبخش ایزد پور با بیان اینکه ایجاد همدلی برای احیای ورزش استان یک ضرورت است، اظهار داشت: نبود قهرمان ملی پوش یکی از معظلات ورزش در این استان است و باید همه ما با همه توان برای احیای این امر تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری 17 مجمع استانی در سه ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: ایجاد پایگاه استعداد یابی در هشت شهرستان استان از برنامه هایی است که می تواند به قهرمان پروری در استان کمک کند.

ایزد پور قهرمان پروری و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی را از مهمترین اهداف این سازمان در استان عنوان کرد و افزود: در این راستا 10 پروژه ورزشی از محل اعتبارات نفت به شهرستان باشت اختصاص می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ظرفیت‌های خوبی که در جوانان این شهرستان وجود دارد نوید رشد سطح ورزشی مطلوبی را به ما می‌دهد تا شاهد موفقیت کهگیلویه و بویراحمد در ورزش کشور باشیم.

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران