تازه های سایت

12. خرداد 1393 - 23:16
فوتبال ایران مهاجم سطح بالایی ندارد
نویسنده بخش ورزشی گلف نیوز بر این باور است که کاروان ایران در جام جهانی از نداشتن یک مهاجم سطح بالا رنج می برد.

به گزارش خامی ،

به نقل ازمشرق – پراشانت اناند، نویسنده بخش ویژه جام جهانی گلف نیوز هم داستان با بسیاری از کارشناسان فوتبال جهان پس از انتشار اسامی 23 نفر از ستارگان تیم ملی فوتبال ایران اوضاع کاروان یوزپلنگ‌های ایرانی را زیر ذره بین گرفت.

بر همین اساس وی در خط حمله شرایط بسیار نگران کننده ای را برای تیم ملی ایران پیش بینی کرده و نوشته است: برای آنکه از احتمال گلزنی و درخشش مهاجمان ایرانی بنویسم، باید خیلی در واقع بسیار بسیار خوش بین باشم، فوتبال ایران مهاجم سطح بالایی ندارد.

در تحلیل این نویسنده آمده است: ایران برای صعود به مرحله حذفی بسیار انگیزه دارد و متعصب و جنگنده دیده می‌شود اما باید به واقعیت‌ها پرداخت نه به احساسات و خواسته های یک تیم.
 

فوتبال ایران مهاجم سطح بالایی ندارد

کاریکاتور منتشر شده از سوی گلف نیوز -Jose Heredia/Gulf News 


در این گزارش همچنین به بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به عنوان مهره های کلیدی و تاثیرگذار اشاره شده است: مشکلات اقتصادی و سیاسی در ایران بر عملکرد آنها در عرصه ورزش هم تاثیر داشته و برای رفتن به یک رویداد بزرگ مثل جام جهانی چهره سردی از اردوی تیم ملی ایران به چشم می خورد. عدم پشتیبانی مناسب از کی‌روش و مردانش قابل ردیابی است اما با این وجود این مربی پرتغالی کار خود را به خوبی بلد است.

بازیهای تدارکاتی تیم ملی ایران از دید این خبرگزاری مستقر در ابوظبی امارات بسیار سطح پایین توصیف شده است: تیم ملی ایران با آنگولا و مونتنگرو بازی کرده و در خاک برزیل نیز با ترینیداد و توباگو دیدار خواهد داشت که این بازی‌ها هرگز برای آماده سازی یک تیم از 32 تیم راه یافته به جام جهانی کافی نیست. کاپیتان جواد نکونام، یکی از بازیکنان با تجربه در جمع ملی پوشان بوده و به توانایی‌های او چشم های بسیاری از ایرانیان دوخته شده است.

 

 

فوتبال ایران مهاجم سطح بالایی ندارد


آندرانیک تیموریان نیز از بازیکنان مطرح ایران است که در تجربه درخشش در فوتبال انگلیس را نیز داشته و حالا در خدمت تیم ملی کشورش توپ خواهد زد. در خط حمله اما مهاجم سطح بالایی رویت نمی شود که بتوان با تکیه بر نام او پیش بینی گلزنی داشت.

نظرات کاربران