تازه های سایت

21. خرداد 1393 - 1:26
فرمانده سپاه پاشت شهادت جانیاز شهید محمدباقر اکبری را تسلیت گفت
در پی شهادت محمدباقر اکبری، جانباز 70 درصدی شهرستان باشت که پس از 32 سال رنج ناشی از قطع نخاع، ساعتی پیش به مقام والای شهادت نائل شد سرهنگ دوم پاسدار بهروز قلی زاده فرمانده سپاه ناحیه باشت در پیامی شهادت آن جانباز بزرگوار را تسلیت گفت.

به گزارش خامی ، در پی شهادت محمدباقر اکبری، جانباز 70 درصدی شهرستان باشت که پس از 32 سال رنج ناشی از قطع نخاع، ساعتی پیش به مقام والای شهادت نائل شد سرهنگ دوم پاسدار بهروز قلی زاده فرمانده سپاه ناحیه باشت در پیامی شهادت آن جانباز بزرگوار را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است که:

بسم رب شهداء وصدقین

امروز یکی از پهلوانان واقعی و نامدار که مایه افتخار شهرستان باشت بود، رضا و رضوان الهی را کسب نمود و به معبودش پیوست که به یقین وجودش ما را از اسطوره های افسانه ای و غیر واقعی تاریخ کهن بی نیاز کرد.

عزیزی به خیل شهدا پیوست و ستاره درخشانی در عالم هستی شد که از نسل عاشورا و امتداد دهنده راه شهدای کربلا بود؛ جانبازی که با شهدادتش بر بال ملائک به عرش اعلی پرواز و عالم معنا را سیر کرد.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصاً شهرستان باشت به خود می بالند که شهید محمدباقر اکبری مهر سرفرازی بر پیشانیشان زده و تاج افتخارشان گردیده است.

به همین منظور شهادت جانباز 70 درصد، شهید محمدباقر اکبری را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مردم شهرستان باشت و خانواده بزرگوار این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 

بهروز قلی زاده

فرمانده سپاه ناحیه باشت

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران