تازه های سایت

25. خرداد 1393 - 7:58
پیش بینی مضحک به سبک منافقین
حماقت کلید واژه عجین شده با مواضع و سیاست‌های گروهک تروریستی منافقین است.

به گزارش خامی ،

پس از انتخابات هفته گذشته ریاست جمهوری در سوریه و پیروزی بشار اسد، اندک مجال تحرکات و مجاری تنفس گروهک منافقین در منطقه مسدود شد و رجوی و دار ودسته‌اش در اعماق چاهی که با جهالت خود کنده بودند، سقوط کردند.


تقریبا سه هفته قبل بود که احمد جربا (سرکرده ائتلاف به اصطلاح ملی معارضین سوریه) در پاریس  با مریم قجر ملاقات نمود و سرانجام آن جلسه پیمان اخوت و برادری میان دو گروهک تروریستی در سوریه و عراق بود.

توهمات سرکردگان منافقین و آینده‌ای که برای بقای خود ترسیم کرده بودند با  موضع گیری علیه داعش( گروهک تروریستی درگیر با ائتلاف معرضان در سوریه) نمود پیدا می‌کرد.

لذا منافقین با تمام توان نداشته خود به داعشی‌ها تاختند و تمام پل‌های احتمالی ارتباط با این گروه را در پشت سر خود خراب کردند.

طبق معمول این سیاست گذاری و دور اندیشی منافقین نیز فرجامی جز شکست نداشت؛ چرا که با تحرکات یکی دو روز اخیر داعش در عراق، منافقین با تمام وجود خطر را احساس کردند. و از آنجا که خود تروریست و جانی تمام عیارند، و امتحان خود را در قتل عام هموطنانشان پس دادند، می‌دانند که داعش(گروهک هم مسلک) آنان به صغیر و کبیرشان رحم نخواهد کرد

لذا از آنجا که در ایدئولوژی منافقین واژگانی مانند شجاعت، غرور و عزت هیچ معنا و مفهومی ندارد، گروهک با وقاحت تمام در طرفداری از  داعش قار قار می‌کند.

نظرات کاربران