تازه های سایت

25. خرداد 1393 - 8:01
حواشی تمرین امروز ایران
نمایندگان رسانه‌های نیجریه و آرژانتین برای پوشش خبر تمرین تیم ملی در کمپ تمرینی ایران حاضر شدند.

به گزارش خامی ،

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز-شنبه (به وقت برزیل) آغاز می‌شود و این در حالی است که خبرنگاران زیادی از رسانه‌های نیجریه‌ای و آرژانتینی در تمرین تیم ملی حاضر شده‌اند تا آخرین تمرین ایران در کمپ تمرینی یواخیم گراوا را پوشش دهند.

این برای اولین بار است که خبرنگاران تیم‌های حریف ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ در تمرین تیم ملی حاضر می‌شوند و می‌خواهند گزارش کاملی از شاگردان کی‌روش بگیرند اما مشخص نیست که سرمربی تیم ملی با درخواست آنها موافقت کند یا نه. طبق قوانین فیفا گزارش از ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین برای تمامی رسانه‌ها آزاد است.
تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که خبرنگاران آرژانتینی حضور فعالی داشتند و سعی می‌کردند اطلاعات زیادی از تیم ایران به دست بیاورند.
خبرنگاران آرژانتینی و برزیلی که در تمرین امروز (شنبه) تیم ملی حاضر شده بودند در خصوص بازیکنان ایران اطلاعات زیادی می‌گرفتند و می‌خواستند ستاره‌های ایران را بیشتر بشناسند.
خبرنگاران آرژانتینی از شبکه «تلام» این کشور بودند که از خبرنگاران ایرانی سؤالات زیادی در خصوص تیم ملی می‌پرسیدند. آنها پرسش‌هایی درباره بهترین بازیکن تیم ملی و همچنین برنامه سفر ایران به شهر کوریتیبا داشتند.
این خبرنگاران از امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درخواست داشتند تا با بازیکنان تیم ملی که به زبان اسپانیایی مسلط هستند گفت‌وگو کنند اما حسینی به آنها اعلام کرد که امروز فقط امیرحسین صادقی و علیرضا حقیقی با خبرنگاران صحبت خواهند کرد.
البته خبرنگاران آرژانتینی اطلاعات دیگری نیز از تیم ملی ایران داشتند و سراغ رضا قوچان‌نژاد را از نمایندگان رسانه‌های ایرانی می‌گرفتند. آنها شماره پیراهن مهاجم تیم ملی را پرسیدند و می‌خواستند این بازیکن را زیر نظر بگیرند.
همچنین خبرنگاران نیجریه‌ای درخواست کردند که از تمرین امروز تیم ملی کشورمان عکسبرداری کنند.

نظرات کاربران