تازه های سایت

25. خرداد 1393 - 8:29
اختلاف ۲۰ میلیونی سفر به برزیل؛ از خبرنگاران دو برابر مسافران عادی پول گرفته‌اند
از خبرنگاران و عکاسان ایرانی برای سفر به برزیل ۴۱ میلیون تومان پول گرفته شده در حالیکه مسافران ایرانی با هزینه ۲۱ میلیون تومانی به برزیل سفر کرده‌اند!

به گزارش خامی ،

خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا از برزیل، در حالیکه مسئولان فدراسیون فوتبال هزینه خبرنگاران و عکاسان اعزامی به برزیل را ۴۱ میلیون تومان اعلام کردند و همین مبلغ را از خبرنگاران گرفته شده است ، بسیاری از ایرانی‌هایی که با تورهای گردشگری برای دیدن جام جهانی به برزیل سفر کرده‌اند به خبرنگاران ایرانی گفته‌اند که برای حضور در برزیل فقط ۲۳ میلیون تومان هزینه پرداخت کرده‌اند!؟ این اختلاف قیمت حدود ۲۰ میلیون تومانی باعث حیرت و ناراحتی نمایندگان رسانه‌های گروهی حاضر در برزیل شده است. جالب است که مسافران ایرانی این هزینه را بابت ۲۰ روز اقامت در برزیل با امکانات رفاهی مناسب پرداخت کرده‌اند اما خبرنگاران ایرانی تقریبا دو برابر پول پرداخت کرده‌اند و امکانات مناسبی هم در اختیارشان قرار نگرفته‌ است و مدت اقامت آنها نیز کمتر از مسافران ایرانی در برزیل است.

باید منتظر بود و دید در روزهای آینده اخبار جالبی در مورد هزینه‌های سفر خبرنگاران و عکاسان ایرانی منتشر شود! اینکه اختلاف قیمت ناشی از چه مسئله‌ای بوده است!؟

نظرات کاربران