تازه های سایت

25. خرداد 1393 - 8:31
نشر گسترده شبهات در نشریات به اصطلاح دانشجویی/ اعتراض دانشجویان به صدور مجوز این نشریات
تعدادی از نشریات توقیف شده فعالیت خود را آغاز کرده و با انتشار شبهات گسترده سعی در ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در دانشگاه ها را دارند.

به گزارش خامی ،

شبکه اطلاع رسانی دانا، با روی کار آمدن دولت یازدهم و تغییرات صورت گرفته در وزارت علوم، سیاست های بسیاری از دانشگاه ها در خصوص مجوز برای نشریات دانشجویی تغییر کرد؛ به طوری که برخی از دانشجویان مسئله دار اقدام به اخذ مجوز برای چاپ نشریه در دانشگاه‌های خود کردند.

در این راستا تعدادی از نشریات توقیف شده نیز فعالیت خود را آغاز کرده و با انتشار شبهات گسترده سعی در ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در دانشگاه ها را دارند.

خبر ها حاکی از اعتراض گروهی از دانشجویان نسبت به انتشار نشریات دانشجویی موهن به ارزش ها در دانشگاه‌ها دارد.

بر اساس این گزارش این نشریات دانشجویی مطالبی بدون سند مینی بر اینکه اقدامات پیامبر درباره حقوق زن در صدر اسلام اقدامی گذرا و مصلحتی جهت راضی نگه داشتن عده ای افراطی دانسته است، منتشر کرده اند.

همچنین این نشریات در برخی موارد با زیر سوال بردن نص صریح قرآن سهم بندی ارث دختر و پسر را برای جامعه امروز مناسب ندانستند.

گفته شده است برخی از مطالب مربوط به روزنامه های زنجیره ای در خصوص حقوق بشر و برخی از فتواهای مراجع تقلید از دیگر مواردی است که در این نشریات چاپ شده است.

گروهی از دانشجویان از مسئولین دانشگاهی خود درخواست کرده اند تا جلوی انتشار این نشریات گرفته شود، در غیر این صورت دست به تحصن در دانشگاه می زنند.

نظرات کاربران