تازه های سایت

25. خرداد 1393 - 8:39
جشن ازدواج 65 زوج تحت حمایت شهرستان چرام+تصاویر
به مناسبت هفته جوان جشن ازدواج 65 زوج تحت حمایت کمیته امداد چرام برگزار شد.

به گزارش خامی ،

به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی چرام، به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان، جشن ازدواج 65 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چرام، صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه و تعدادی از مدیران و مسئولین شهرستانی در مسجد امام علی (ع) این شهرستان برگزار گردید.

حجت‌الاسلام جعفر طزری در ابتدای این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد از گستردگی فراوان در جهت خدمات‌دهی به مددجویان برخوردار است، اظهار کرد: کمیته امداد از برکات اندیشه‌های تابناک امام راحل (ره) است.

امام جمعه چرام با اشاره به این مطلب که زوج‌های جوان باید قناعت، ایثار و گذشت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، عنوان داشت: تلاش برای تربیت فرزندان نیک و صالح، تمسک به قرآن مجید و بهره‌گیری از شیوه، روش و منش زندگی بزرگان دینی به ویژه ائمه معصومین(ع) و امام راحل برای اداره زندگی مشترک و همسرداری، از نیازهایی است که زوج‌های جوان باید به آن توجه لازم را داشته باشند.

وی همچنین با بیان فلسفه ازدواج در دین مبین اسلام، گفت: به جا آوردن سنت رسول خدا (ص)، تکمیل دین، پرهیزگاری و رشد ایمان و تقوا از مهمترین فلسفه این سنت ارزشمند است.

در ادامه این مراسم ابراهیم فتاح‌پور، خاطرنشان کرد: زن و مرد باید با ترس از خدا و امید به آینده و ترسیم چشم‌انداز مناسب برای زندگی در جامعه نسبت به تربیت نسلی پارسا و زاهد تلاش کنند.

فرماندار چرام، اضافه کرد: ازدواج موجب ایجاد انگیزه و پویایی در امور خانواده و جامعه و انتقال تمدن به نسل‌های آینده می‌شود.

علی‌حسن مظاهری نیز ابراز داشت: خانواده زیباترین جلوه الهی و پایدارترین مجموعه نظام هستی و کهنترین و ماندگارترین نهاد بشری است که تمام کمالات این جهان و آن جهان در آن هویدا می‌شود.

رئیس کمیته امداد چرام، تصریح کرد: کمیته امداد در راستای حمایت از زوج‌های جوان اقدام به پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه به آنان می‌کند.

وی افزود: در همین راستا در این مراسم مبلغ 650 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به 65 نوعروس تحت حمایت پرداخت شد.

نظرات کاربران