تازه های سایت

25. خرداد 1393 - 9:17
رئیس جمهور قول پیگیری برای آزادی چه کسی را داد؟/دلایل‌ بازداشت صبا آذرپیک
یکی از خبرنگاران اصلاح طلب در زمان طرح سوال خود از روحانی با اشاره به بازداشت صبا آذرپیک روزنامه نگار بازداشتی از رئیس جمهور خواست تا در خصوص آزادی وی اقدامات لازم را انجام دهد که حسن روحانی نیز در پاسخ به وی گفت که در حد توان دولت و خودش از طریق قوه قضائیه پیگیر مسئله بازداشت این فرد خواهد بود.

به گزارش خامی ،

به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، صبح امروز نشست خبری حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشور با اصحاب رسانه برگزار شد که در آن سوالات متعددی در حوزه های اقتصادی، سیاست خارجی و .. از رئیس جمهور پرسیده شد.

اما در این میان یکی از خبرنگاران اصلاح طلب در زمان طرح سوال خودش با اشاره به بازداشت صبا آذرپیک روزنامه نگار بازداشتی از رئیس جمهور خواست تا در خصوص آزادی وی اقدامات لازم را انجام دهد که حسن روحانی نیز در پاسخ به وی گفت که در حد توان دولت و خودش از طریق قوه قضائیه پیگیر مسئله بازداشت این فرد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دانا صبا آذرپیک که در هفته‌نامه «تجارت فردا» و روزنامه «اعتماد» فعالیت می‌کند، پس از انتشار مطالبی در فیس بوک خود و همچنین همکاری با رسانه های معاند نظام، بازداشت شد.

برخلاف آنچه که برخی از رسانه‌های زنجیره ای در مورد وی مبنی بر بی گناهی بودنش می نویسند، این شخص ارتباط مستمر با رسانه های معاند داشته و حمایت وی از این رسانه ها موجب شده است تا این رسانه ها نیز به طور متقابل دست به حمایت بی سابقه ای از وی بزنند.

این جاسوس در پوشش خبرنگاری با بازتاب اخبار کذب از رسانه های معاند گاهاً این اخبار را تحلیل نیز کرده است و در حمایت از آنها نیز مطالبی را نوشته است.

 

نظرات کاربران