تازه های سایت

25. خرداد 1393 - 9:41
فتح خرمشهر کمر دشمنان شرق و غرب را شکست
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فتح خرمشهر، کمر شرق وغرب را شکست، گفت : عملیات فتح خرمشهر از برجسته ترین عملیات نیروهای مسلح ایران در تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس است و موجب شکسته شدن کمر دشمنان شرق و غرب شد

به گزارش خامی ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، سردار یونس امیری در مورد حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس به وسیله رزمندگان اسلام، اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر یکی از پر افتخارترین مقاطع دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

 

 وی با اشاره به اینکه نصرت الهی موجب موفقیت در این عملیات شد، اظهار داشت: این حماسه هویت ملی و دینی جامعه را مشخص کرده است.

 

فرمانده سپاه فتح استان بیان داشت: خرمشهر یک دژ نفوذ ناپذیر شده بود اما شکسته شد تا نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس در طول تاریخ باشد.

 

وی ابراز داشت: عملیات فتح خرمشهر از برجسته ترین عملیات نیروهای مسلح ایران در تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس است و باعث شکستن کمر دشمنان شرق و غرب شد.

 

امیری با بیان این که خرمشهر از همان آغاز، خونین‌شهر شده بود، ادامه داد: خرمشهر خونین شهر شد تا طلعت حقیقت از افق غربت و مظلومیت رزم‌ آوران و بسیجیان غرقه در خون ظاهر شود .

 

وی بیان داشت: برای پاسداشت این روز بزرگ در تاریخ انقلاب صبحگاه مشترک باحضور مسئولان استانی برگزار می شود و در پی آن افتتاح پروژه های عمرانی سطح استان را خواهیم داشت.

نظرات کاربران