تازه های سایت

29. خرداد 1393 - 22:42
افشارزاده: با رفتن رحمتی ضرر می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: رحمتی دروازه‌بان خوبی است و با رفتن او ضرر می‌کنیم.

به گزارش خامی ،

به نقل از مشرق، بهرام افشارزاده در خصوص جدایی مهدی رحمتی از استقلال و پیوستنش به تیم فوتبال پیکان گفت: من هم این خبر را شنیدم و نظری جوبیاری هر چه تماس گرفت نتوانست با رحمتی صحبت کند چرا که او تلفن همراهش را خاموش کرده و به همین دلیل نتوانستیم با این دروازه‌بان صحبت کنیم اما به هر حال تیم استقلال بدون دروازه‌بان نمی‌ماند.


وی در مورد اینکه چه دروازه‌بانی جایگزین مهدی رحمتی می‌شود ادامه داد: هنوز این را نمی‌دانم و گزینه‌ای هم نداریم اما تا شنبه در این باره تصمیم می‌گیریم هر چند که به نظرم بهتر بود ایشان به باشگاه می‌آمد و صحبت می‌کرد تا به نتیجه‌ای برسیم اما به هر حال مسائلی مطرح بود که گفتنش صحیح نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در باره اینکه وی گفته بود مشکل رحمتی با استقلال مسائل مالی است اما خود این دروازه‌بان در گفت‌وگویش با خبرگزاری فارس اعلام کرد که با استقلال مشکل مالی ندارد اظهار داشت: او باید با نظری جویباری بیشتر صحبت می‌کرد. نظری جوبیاری برای جذب یک بازیکن حتی 5 ساعت هم مذاکره کرده و او که کاپیتان استقلال بود باید سعی می‌کرد دوستانه این مشکل حل شود. به هر حال استقلال و پرسپولیس برندهایی هستند که خود بازیکنان هم اعتبار می‌آورند اما این حرف من به این معنا نیست که سایر تیم‌ها کار کوچکی انجام می‌دهند. او بازیکنی بود که برای استقلال زحمت کشیده و اگر هم مشکلی وجود داشت باید در فضایی دوستانه برطرف می‌شد.

افشارزاده در مورد انتقادات رحمتی از وی که گفته بود او حتی با بازیکنان صحبت نکرده خاطرنشان کرد: من با کدام بازیکن صحبت کردم که رحمتی دومیش باشد؟! در ضمن وظیفه من نیست که با بازیکن صحبت کنم. خود او چرا پیش من نیامد؟! مگر او با دیگر بازیکنان چه فرقی دارد؟! ما بازیکنانی مثل ابراهیمی، شهباززاده و ... را به خدمت گرفتیم و همه آنها پیش من آمدند و با من صحبت کردند. او هم پیش من می‌آمد و با من صحبت می‌کرد.

وی ادامه داد: در اتاق من مثل زمانی که در کمیته ملی المپیک بودم به روی همه باز است و او اگر حرفی داشت باید به دفتر من می‌آمد و حرف می‌زد یا صحبت‌هایش را قلعه‌نویی می‌گفت. خود من همیشه جویای حال رحمتی بودم و حتی زمانی که کی‌روش او را از تیم ملی کنار گذاشت از رحمتی حمایت کردم و گفتم که کار کی‌روش درست نبود. انتظار من از رحمتی به عنوان یک ورزشکار ملی فراتر از این مسائل بود اما به هر حال خود این بازیکن صاحب اختیار است که هر کجا که می‌خواهد برود و من هم برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که با رفتن رحمتی آیا استقلال دچار مشکل می‌شود یا نه گفت: نمی‌توان حقیقت را کتمان کرد و می‌گویم که رحمتی بازیکن خوبی بودو با رفتنش ضرر می‌کنیم اما فوتبال یک ورزش گروهی است که دروازه‌بان هم یکی از 11 نفر در زمین است.دروازه‌بان همه تیم نیست اما به هر حال برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

نظرات کاربران