تازه های سایت

29. خرداد 1393 - 23:16
اعتماد به نفس بالای سرمربی کرواسی
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی گفت:می‌توانستیم بیشتر از ۴ گل به کامرون بزنیم و تلاش می‌کنیم مقابل مکزیک نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش خامی ،

نیکو کواچ پس از کسب برد 4 بر صفر مقابل کامرون در رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت: باید به بازیکنانم بابت تلاش زیادی که داشتند و این برد پرگل را کسب کردند، تبریک بگویم. خوشحالم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. می‌توانستیم بیشتر از 4 گل به حریف آفریقایی بزنیم اما من از این نتیجه نیز راضی هستم.


وی ادامه داد: قبل از این بازی در شرایط سختی قرار داشتیم اما اکنون خوشحالیم و می‌رویم که جشن بگیریم. تلاش می کنیم در سومین بازی مقابل مکزیک به خوبی نتیجه‌گیری کنیم.

کواچ در مورد مکزیکی‌ها عنوان کرد:‌آنها شخصیت بازی بالایی دارند. جنگنده و هجومی هستند. اما همین تیم نیز در دفاع شکننده است. امیدوارم بتوانیم از این ضعف آنها خوب استفاده کنیم.

فینکه: کرواسی نهایت استفاده را از اشتباهات کامرون برد

به گزارش مشرق، فولکر فینکه هم پس از باخت سنگین 4 بر صفر از کامرون در رقابت های جام جهانی و حذف از این پیکارها اظهار داشت: متاسفم و ناراحتم که از کرواسی شکست خوردیم. مقابل این حریف اروپایی از یکپارچگی دور بودیم. بندرت توانستیم در قالب تیمی کار کنیم. با این نتیجه کار ما در جام جهانی برزیل به پایان رسید.

این مربی آلمانی ادامه داد: کرواسی تیمی قدرتمند بود که از اشتباهات کامرون نهایت استفاده را کرد و 4 گل زد. ما این تعداد گل دریافت کردیم برای آنکه در زمین،برنامه‌های تمرین شده را اجرا نکردیم.
 

 

نظرات کاربران