تازه های سایت

1. تير 1393 - 17:58
مراسم جزء خوانی یکی از مهم ترین برنامه های ماه مبارک رمضان در باشت است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت مراسم جزء خوانی را از مهم‎ترین برنامه‌ها ماه مبارک رمضان در این شهرستان اعلام کرد و گفت: امسال این ویژه‌برنامه با حضور قاریان شهرستانی برگزار و آیات همان جزء نیز توسط روحانیون برجسته شهرستانی تفسیر می‌شود.

به گزارش خامی، حجت‌الاسلام ظهرابی، در اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغان را ادامه دهندگان راه انبیاء و ائمه معصوم(ع) دانست و گفت: این سازمان انقلابی با سازماندهی به موقع و دقیق مبلغان دینی ادامه دهنده راه انبیاء و اهل بیت(ع) در راستای ترویج معارف اسلامی در جامعه است.

وی ضمن اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی و آمادگی کامل در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر ماه مبارک رمضان را مهمترین دستور کار جلسه ستاد شئون فرهنگی در شهرستان عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت ماه رمضان را ماه معنویت عنوان کرد و گفت: علما و روحانیان باید با بهره مندی از این ماه، به تبلیغ احکام دین و معارف اسلامی اهتمام ورزند.

ظهرابی مراسم جزء خوانی را از مهمترین برنامه‌ها ماه مبارک رمضان در شهرستان اعلام کرد و گفت: امسال نیز ویژه‌برنامه جزء خوانی قرآن از ساعت 6 عصر به مدت یک ساعت در 6 مسجد در سطح شهر باشت با حضور قاریان برجسته شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران