13. تير 1393 - 4:57
خداحافظی جانی پور از دانشگاه آزاد یاسوج/جانی پور:تنها مدیری هستم که از رفتنش خوشحال است
صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی، فردین بوستانی سکان هدایت دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج را بر عهده گرفت.

به گزارش خامی ،

به نقل از بویرخبر،صبح امروز مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه تحقیقات بلهزار یاسوج برگزار شد.

بنا بر این گزارش،در این آئین که حجت‌الاسلام تیمور علی‌عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی، غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در شورای اسلامی، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمع زیادی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرائی مختلف نیز حضور داشتند، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، فردین بوستانی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منصوب و از خدمات علی جانی‌پور تجلیل شد.

برگزاری 520برنامه فرهنگی در یک سال

در ابتدای این مراسم،رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد یاسوج در این آئین تودیع و معارفه با بیان این موضوع که این مدیریت در سالجاری 520 برنامه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج داشته است ،ابراز داشت: برنامه های فرهنگی اجرا شده در این نهاد علمی، برابر با همه کارهای فرهنگی در ادارات و دستگاه‌های مرکز استان بوده است.

 

 

جانی پور در ادامه با بیان این موضوع که در دانشگاه یاسوج همچ گونه مشکلی در مورد حجاب نداشته ایم ، خاطر نشان کرد:در این دانشگاه مشکلات فرهنگی بسیار کم بوده بطوریکه درخصوص حجاب یک مورد مشکل هم نداشتیم.

وی ابراز داشت:به قدری کارهای فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج وجود داشت که همین امر موجب شد، کمترین مشکل را در حوزه حجاب و عفاف داشته باشیم.

مهمترین سند کاریم ساخت پردیس دانشگاه بود

رئیس سابق دانشگاه آزاد یاسوج مهمترین و طاقت فرساترین کار دوران مدیریت خود را تکمیل و راه اندازی سایت جدید دانشگاه یاسوج خواندو افزود: یکی از کارهای مهمی که انجام دادیم راه‌اندازی سایت جدید دانشگاه آزاد بود که هزینه زیادی برای آن صورت پذیرفت.

عده ای فقط به دنبال تخریب من بودند

جانی پور در ادامه با انتقاد شدید از نامه‌پراکنی‌ها و شکایت‌هایی که در راه ساخت سایت جدید دانشگاه یاسوج شد، اظهار داشت: گزارش‌های غیرواقعی در این خصوص به نهادهای نظارتی فرستاده شد اما ما کار را متوقف نکردیم و شبانه روز برای اتمام این کار تلاش کردیم.

وی در ادامه با انتقاد از اینکه عده‌ای وانمود می‌کنند که دانشگاه آزاد واحد یاسوج ورشکست شده است، اظهار داشت: اکنون در حساب واحد سما 3 میلیارد تومان پول نقد داریم و از واحد علوم تحقیقات 25 میلیارد تومان پول نقد طلب‌کاریم که باید پرسید ورشکستگی ما کجاست.

جانی پور در ادامه سخنان خود از کارهای صورت گرفته در طول سال‌های گذشته وکاهش تنها 93 دانشجو از این دانشگاه خبر داد و افزود:در طی این دوازده ماهی که بر مسند ریاست این نهاد حضور داشتم یک رشته کارشناسی ارشد و چهار رشته کارشناسی به رشته های تحصیلی این نهاد اضافه کردیم.

تدریس 30رشته جدید در دانشگاه آزاد یاسوج

رئیس سابق دانشگاه آزاد یاسوج با اشاره به این موضوع که  30 رشته جدید را به وزارت علوم معرفی کردیم اظهار داشت: با رایزینی های انجام گرفته با وزارت علوم 15 رشته جدید بزودی در این نهاد تدریس خواهد شد.

وی در ادامه در مورد رفتن خود از دانشگاه آزاد یاسوج گفت: تنها مدیری هستم که از رفتن خودم خوشحال شدم و بر این اعتقادم که مدیریت یک امانت الهی است که باید در پایان مدیریت هر فرد به خوبی تحویل شخص دیگری شود.

یک اصوالگرای اعتدالگرا هستم نه افراط گرا

جانی پور در ادامه با تشکر از بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشگاه یاسوج به عنوان یک یار کمکی خوب در مدیریت خود ابراز داشت: درست است من یک اصوالگرا هستم اما به این معتقدم که در اندیشه و کار علمی باید تفکر و گرایش به سمت اعتدالگرایی پیش برود تا بتوانیم کارهای خوبی را انجام دهیم.

اولین فردی بودم که به بوستای پیام تبریک دادم

وی در ادامه انتخاب بوستانی را به فال نیک گرفت و خاطر نشان ساخت:بودن مدیری جوانان با دغدغه پیشرفت علمی برای این استان بسیار مرغوب به صرفه بوده و در همان زمان که خبر انتخاب وی را شنیدم اولین کسی بودم که برای وی پیام تبریک فرستادم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد یاسوج از حقوق کم کارمندان و معاونین این نهاد گلایه کردو ابراز داشت:هیچ وقت به دنبال مادی گرایی نرفتم و تنها دغدغه من حقوق کم همکارنم بوده که باید این موضوع را به روسای بالا دست انتقال دهیم.

 

 

نظرات کاربران