17. تير 1393 - 1:19
اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی باشت تجلیل شدند
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت از اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خامی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در این مراسم با اشاره به نقش اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی در جامعه اظهار کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی با تدابیر و برنامه‌ریزی دقیق یکی از شاخصه‌های اساسی در رشد و پیشرفت جامعه است که نیازمند صرف زمان و هزینه است.

امام‌جمعه باشت افزود: خبرنگاران همانند بازوانی توانا برای رشد و نشان دادن ابعاد منفی و مثبت جامعه هستند بنابراین مسئولان باید تلاش کنند تا زمینه مناسبی را برای حضور مؤثر و به موقع اصحاب رسانه فراهم کنند و از این فرصت‌ها در مسیر تعالی جامعه خود قدم بردارند.

وی بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی هر جامعه به منظور بهبود و رشد بوده لذا هرچه این فعالیت‌ها پررنگ‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود و با تبلیغات بیشتری همراه شود در تأثیرگذاری موفق‌تر خواهد بود بنابراین اگر ما خواهان پیشرفت و موفقیت‌های بیشتری در امورات فرهنگی خود هستیم باید با اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی تعامل بیشتری داشته باشیم.

عبودی همچنین به نقش برجسته فعالان فرهنگی در جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انجام گرفته در یک جامعه بیانگر ظرفیت و توانایی افراد آن جامعه برای انجام امورات فرهنگی است و در همین خصوص شهرستان باشت با وجود فعالان زبده و موفق در سطح شهرستان توانسته است بار سنگینی از فعالیت‌ها را از دوش مسئولان نهادهای فرهنگی برداشته است.

در پایان از اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی باشت با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

 

نظرات کاربران