18. تير 1393 - 19:41
نصب سیستم هوشمند و شیفت بندی تاکسی های شهری یاسوج در آینده نزدیک
مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهر یاسوج از نصب سیستم هوشمند و شیفت بندی تاکسی های شهری و حومه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خامی ،

حمدالله صفایی در گفت و گو با پایگاه خبری صبح زاگرس اظهار داشت: با توجه به این که به عقیده مسئولان استانی، میدان شهدای شهر یاسوج بافت پویا این شهر قلمداد شده و همچنین در طول روز و به خصوص در ساعات پایانی شب شاهد شلوغی در این منطقه از شهر هستیم لذا تصمیم بر این گرفته شد تا در جهت تسهیل رفت و آمد مسافران تدابیری اندیشیده شود.

وی افزود: با تصمیمات اتخاذ شده تصمیم بر این گرفته شد که با نصب سیستم هوشمند حضور و غیاب تاکسی ها در شهر ضمن تسریع در ثبت حضور و غیاب تاکسی ها بتوان به همشهریان عزیز خدمات بهتری را ارائه داد.

صفایی با تشریح برنامه شیفت بندی تاکسی ها در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: تاکسی داران مانند گذشته به وظیفه خود که همان خدمت رسانی و جابجایی مسافران است عمل می کنند اما در ماه رمضان می توانند جهت صرف افطار نیم ساعت قبل از اذان مغرب کار خود را تعطیل و بعد از صرف افطاری و انجام واجبات و نماز به ارائه خدمات به همشهریان بپردازند.

وی این شرایط را منوط به نزدیکی محل زندگی تاکسی داران به مرکز شهر یاسوج دانست و ادامه داد: با توجه به ماه مبارک رمضان سعی شده تا در برنامه شیفت بندی تاکسی ها سختگیری نشود و تصمیم بر این است که بعد از ماه رمضان و با نصب سیستم حضور و غیاب این کار با جدیت پیگیری شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهر یاسوج هزینه نصب سیستم هوشمند حضور و غیاب را حدود 70 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: تلاش داریم با برنامه ریزی و مدیریت، کم هزینه ترین و مؤثرترین راه را برای نصب این سیستم در نقطه مناسبی از شهر انجام دهیم.

صفایی همچنین از پیگیری مشکلات تاکسی داران و خودورهای مسافربر که سهمیه سوخت آن ها قطع شده بود خبر داد و گفت: در راستای کمک و حمایت از تاکسی داران، این سازمان مدارک بالغ بر 50 خودروی تاکسی موقت را تکمیل و به مرکز ارسال کرده که منتظر جواب نهایی هستیم.

وی با اعلام قطع سهمیه بنزین حدود 400 خودرو تاکسی آژانس نیز ابراز داشت: از 7 تا 11 تیرماه 93 سامانه ستاد سوخت باز بود و افرادی که در حوزه آژانس ها فعالیت داشته و سهمیه سوخت آن ها قطع شده بود به این پایگاه مراجعه و ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران