18. تير 1393 - 19:42
عکس/افتتاح اولین نمایشگاه قرآنی در یاسوج
صبح امروز و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اولین نمایشگاه قرآنی با حضور مسئولان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوجاولین همزمان با سراسر استان افتتاح شد.

به گزارش خامی ،

صبح زاگرس، صبح امروز اولین نمایشگاه قرآنی همزمان با سراسر استان کهگیلویه و بویویراحمد با حضور امام جمعه یاسوج، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری سازمان ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر استان در یاسوج  افتتاح شد.

کرم الله محمد پور معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم در گفت وگو با این پایگاه خبری  اظهار داشت: این نمایشگاه قرآنی برای اولین بار در سال 93 در مرکز استان افتتاح شده که از 17 تیر ماه تا 31 تیر 93 دایر است.

وی افزود: همزمان با برگزاری این نمایشگاه برنامه های کرسی های تلاوت قرآن کریم توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مدت 15 شب در مساجد استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: همزمان با برنامه های قرآنی، شب شعری به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) در سطح استان برگزار می شود.

وی یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان را کتابت قرآن اعلام کرد و گفت: در این برنامه سوره های فجر و قدر توسط هنرمندان و قاریان استانی کتابت می شود.

وی با اشاره به همایش استانی یک روزه عفاف و حجاب در یاسوج اظهار کرد: این همایش در 21 تیر ماه مصادف با روز ملی عفاف و حجاب در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور مسئولین و مردم برگزار می شود.

محمدپور یکی از برنامه های مهم در این ماه مبارک را مسابقه" قرآن بخوانید و جایزه بگیرید" ویژه کودکان  و نوجوانان بیان کرد و گفت: "نقاشی بکشید و جایزه بگیرید" و همچنین ایستگاه تولید آثار تجسمی و خوشنویسی توسط هنرمندان استان از دیگر برنامه هایی است که در این ماه برگزار می شود.

وی در پایان از این پایگاه خبری به دلیل پوشش اخبار فرهنگی و قرآنی تقدیر و تشکر کرد.  

گفتنی است اولین نمایشگاه قرآنی ویژه رمضان در یاسوج روبروی اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد واقع شده که  این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 13 و بعد از ظهر نیز از ساعت 17 تا 20 به روی علاقمندان به فرهنگ قرآن و عترت باز است.

 

انتهای پیام

نظرات کاربران