18. تير 1393 - 19:44
اماکن برگزاری مراسم لیالی قدر در شهرستان گچساران
معاون فرماندار گچساران مکان برگزاری لیالی قدر در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خامی ،

صبح زاگرس به نقل از خبرگزاری تسنیم از گچساران، سید مرتضی سجادپور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان که با موضوع برنامه‌ریزی ویژه لیالی قدر و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، اظهار کرد: شب‌های قدر از مهم‌ترین و برترین شب‌ها نزد خداوند بزرگ بوده و این شب‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه مراسم شب‌های احیاء هر ساله در گچساران بسیار مطلوب برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال نیز باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم شب‌های قدر در این شهرستان انجام گیرد.

معاون فرماندار گچساران گفت: با توجه به استقبال بسیار مطلوب مردم از مراسم شب‌های قدر، ضروری است که تدابیری در زمینه هر چه بهتر برگزار کردن این مراسم اندیشیده شود.

سجادپور ابراز کرد: از ادارات شهرستان انتظار داریم که در برگزاری مراسم شب‌های احیاء همکاری مطلوبی داشته باشند و تلاش کنند تا این مراسم در گچساران به بهترین شکل برگزار شود.

وی به محل برگزاری مراسم شب‌های قدر در گچساران اشاره کرد و افزود: این مراسم در محل گلزار شهدای شهرستان برگزار می‌شود.

معاون فرماندار گچساران با اشاره به اینکه روشنایی گلزار شهدا بسیار کم بوده است، گفت: اداره برق شهرستان نسبت به روشنایی هر چه بیشتر محل برگزاری مراسم اقدام می‌کند.

سجادپور از برپایی ایستگاه صلواتی در محل برگزاری مراسم شب‌های قدر در گچساران خبر داد و افزود: این ایستگاه از نمازگزاران و شرکت کنندگان در مراسم پذیرایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تدابیری مناسبی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم شب‌های قدر در گچساران اندیشیده شده که امیدواریم امسال این مراسم به خوبی در سطح شهرستان برگزار شود.

به گزارش تسنیم در این جلسه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و تبلیغات اسلامی اعلام همکاری کردند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران