18. تير 1393 - 19:45
«پایی که جا ماند» افتخار جاودان در کارنامه حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است
رئیس انجمن اهل قلم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حوزه هنری استان همین بس که در آن کتابی به نام پایی که جا ماند به عنوان یک اثر ماندگار و جاودانه خلق شد.

به گزارش خامی ،

صبح زاگرس به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا دمسازدر جمع اعضای همکار با حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن این استان اظهار کرد: کارهای ماندگاری در حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته که اکنون تدوین دانشنامه فرهنگ و هنر کاری ماندگار از سوی این حوزه است.

رئیس انجمن اهل قلم استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: ما نیز در انجمن اهل قلم با همه توانی که داریم به کمک حوزه هنری خواهیم آمد و در بحث پژوهش و تحقیق آمادگی همکاری با این مجموعه را داریم.

این فعال فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تعداد 470 دارنده مدرک فوق‌لیسانس و دکترا در سطح استان همکار با خود داریم که می‌توانند ظرفیت خوبی برای کمک به تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان باشند.

وی کیفیت‌بخشی برای تولید آثار را مهم‌ترین موضوع در هنگامه کنونی دانست و گفت: با زحمتی که برای تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان به خرج داده می‌شود توقع این است که کیفیت کار همواره مد نظر قرار گیرد.

وی با قدردانی از حوزه هنری به دلیل تولیدات فرهنگی که در سالیان گذشته داشته است، تصریح کرد: برای کارهای ماندگار حوزه فرهنگی همین بس که خروجی آن تولید کتابی مانند «پایی که جا ماند» بوده است.

دمساز افزود: این کتاب در دانشگاه تهران و در رشته ادبیات دفاع مقدس به عنوان یکی از کتب دانشگاهی تدریس خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران