18. تير 1393 - 23:44
مرکز پرورشی مرغ بومی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح افتتاح شد
با حضور خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سردار امیری فرمانده سپاه فتح استان، مرکز پرورش مرغ بومی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان افتتاح شد.

به گزارش خامی ، به نقل از بویرخبر، با حضور خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سردار امیری فرمانده سپاه فتح استان، مرکز پرورش مرغ بومی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان افتتاح شد.

این پروژه تولیدی با ظرفیت 50 هزار قطعه مرغ نیمچه 45 روزه با اعتبار اولیه 350 میلیون تومان در زمینی به مساحت یک هکتار بازسازی و به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این پروژه از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اقداماتی که درراستای شعار رهبری در خصوص سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی  انجام گرفته است مطرح شد.

مرکز پرورش مرغ مادر با ظرفیت پنج هزار قطعه و دستگاه جوجه کشی 120 هزار قطعه ای این سازمان که به تازگی راه اندازی و از هم اکنون آماده توزیع جوجه 45 روزه است یکی از اقدامات این سازمان بیان شد.

افتتاح مرکز ترویجی پرورشی مرغ بومی جوجه نیمچه 45روزه 50 هزار قطعه ای در شهرستان بویراحمد و افتتاح پنج مرکز پرورش قارچ خوراکی در همین شهرستان، راه اندازی مجتمع ماکیان( بوقلمون 1000قطعه ای، مرغ 2000 هزار قطعه ای، غاز 500 قطعه ای) در شهرستان دنا از دیگر اقدامات این سازمان است.

آموزش و ارائه مدرک مهارتی به متقاضیان جهت دریافت تسهیلات به تعداد یک هزارو 230 نفر شامل( مرغ بومی 450 نفر، پرورش قارچ 150 نفر، پرورش ماهی 50 نفر، کود ورمی کمپوست 45 نفر، پرورش زعفران 30 نفر، زنبورعسل 380 نفر، دام سنگین 45 نفر و بوقلمون 80 نفر ) از دیگر عملکردهای این قرار می باشد.

ارائه آموزش رایگان طرح های اقتصاد مقاومتی به متقاضیان توسط سازمان بسیج سازندگی، انعقاد تفاهم نامه با جهاد کشاورزی استان، دامپزشکی، نظام صنفی کشاورزی و اداره کل زندان های استان جهات اجرایی کردن طرح های اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات این سازمان است.

ارسال تعداد 170 پرونده به نگار نصر به مبلغ سه میلیاردو 245 میلیون تومان جهت معرفی به بانک و دریافت تسهیلات و معرفی 120 نفر دیگر از متقاضیان به بانک به مبلغ دو میلیارد و 650 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی از کارهای انجام شده سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان می باشد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران