19. تير 1393 - 11:36
لزوم مشارکت مسئولان درنهادینه کردن امر به معروف ونهی از منکر
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام بر لزوم مشارکت مسئولان چرام در نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خامی ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظهر امروز با حضور امام جمعه چرام، فرماندار و جمعی از مسئولان در دفتر امام جمعه این شهر تشکیل جلسه داد .

 

حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور در این نشست فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از واجبات الهی دانست و اظهار کرد: امام حسین(ع) و یاران باوفایش برای احیای این فریضه الهی پا به عرصه جهاد گذاشته، از همه چیز خود گذشتند و حتی جان شیرین خود را فدا کردند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام، بروز بعضی از رفتارها و ناهنجاری‌ها در جامعه را نتیجه کم کاری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد و یادآور شد: با توجه به هجمه سنگین دشمنان در تمام زمینه‌ها خصوصا فرهنگی، در شرایط کنونی باید در راستای احیاء این فریضه الهی تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

وی با تاکید بر وظیفه همه مسئولان در سهیم بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: در روایات آمده است کسانی بهترین افراد نزد خداوند هستند که بیشترین امر کننده به معروفات و نهی کننده از منکرات باشند.

 

این مسئول با بیان اینکه در پرتو امر به معروف و نهی از منکر، آسیب‌های اجتماعی کمرنگ شده و امنیت اجتماعی به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از مهمترین وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران