19. تير 1393 - 11:44
امام جمعه چرام از آمار بالای طلاق دراین شهرستان ابراز نگرانی کرد
امام جمعه چرام با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در شهرستان چرام، اعتیاد و ماهواره را از جمله مهمترین دلایل افزایش طلاق دانست و بر چاره اندیشی مسئولان متولی در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش خامی ، حجت‌الاسلام جعفر طزری روز گذشته در نشست هماهنگی فرهنگ عفاف و حجاب با اظهار تاسف از اینکه عده‌ای با فرهنگ بی‌حجابی و بی‌عفافی برخورد نمی‌کنند چرا که از این راه درآمدزایی می‌کنند، اظهار کرد: برخی مسئولان بالای کشور کاری انجام نمی‌دهند چرا که اعتقادی به حجاب و عفاف ندارند.

امام جمعه چرام با اشاره به علت‌های بی‌حجابی و بیان اینکه بی‌حجابی 15 علت دارد که نمی‌توان برای همه یک نسخه نوشت، گفت: امروز ماهواره قدرت فکر را از انسان گرفته و همه را احساساتی کرده است.

وی افزود: یکی از دلایل مهم در زمینه بد حجابی و بی‌حجابی ماهواره است چرا که 50 درصد برنامه‌های آن را فیلم‌های خانوادگی تشکیل داده که خیانت را ترویج می‌کند.

حجت‌الاسلام طزری با اشاره به فرمایش امام خمینی در خصوص کتب ضاله، ابراز کرد: در جامعه ما درصدی پیدا نمی‌شود که نقاط منفی ماهواره را تجزیه و تحلیل کرده و بر علیه دشمن استفاده کند.

خطیب جمعه چرام در ادامه با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در شهرستان چرام، اعتیاد و ماهواره را از جمله مهمترین دلایل افزایش طلاق دانست و بر چاره اندیشی مسئولان متولی در این زمینه تاکید کرد.

وی با تاکید بر احساس مسئولیت همه دستگاه‌ها در زمینه حجاب و عفاف، گفت: با توجه به اینکه وضعیت حجاب روز به روز بدتر می‌شود، فرهنگ سازی در این زمینه ضروری است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران