21. تير 1393 - 16:59
هدایت خواه
شبکه های ماهواره ای بنیان خانواده ایرانی را نشانه گرفته اند
فعال فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، ماهواره را یک پدیده نوظهور برای از بین بردن بنیاد اخلاقی جامعه دانست و گفت: بودن ماهواره در جامعه باعث از بین رفتن بنیاد اخلاقی جوامع اسلامی در شده است.

به گزارش خامی ، به نقل از بویرخبر، ستارهدایت خواه در جمع بسیجیان حوزه مقاومت امام مهدی (عج) شهرستان بویراحمد در مورد آثار مخرب و خانمان سوزماهواره درزمان کنونی اظهارداشت و گفت: ماهواره بلایی خانمان سوز بوده که در جنگ نرم دشمن بر علیه کشورهای مسلمان به کار گرفته شده است.

پایین آوردن بلوغ جنسی بواسطه بودن ماهواره در بستر خانواده ها

وی از آثار مخرب این سلاح مخفی دشمن و تجاوز به حریم شخصی خانواده ها اشاره داشت و افزود: وجود ماهواره در بستر خانواده ها باعث پایین آمدن بلوغ جنسی در جامعه شده است.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: وجود ماهواره باعث شده است که بلوغ جنسی از بیست و سه سال به یازده سال کاهش یابد که این موضوع یک زنگ خطربرای جامعه اسلامی است.

شبکه های ماهواره ای بنیاد خانوادگی را نشانه گرفته اند

هدایت خواه ماهواره را یک پدیده نوظهور برای از بین بردن بنیاد اخلاقی جامعه دانست وخاطرنشان ساخت: وجود ماهواره در جامعه باعث از بین رفتن بنیاد اخلاقی جوامع اسلامی در زمان کنونی شده است.

وی  درادامه ماهواره را جدیدترین سلاح‌ها و حرکت‌ مرموز غرب در رویارویی با مسلمانان دانست و گفت: دشمن از دو دهه پیش برای تأثیرگذاری بیشتر بر جوانان ما با راه‌ اندازی شبکه‌های ماهواره‌ ای و روز به روز راحت‌تر کردن دسترسی به این شبکه‌ها، برای چنین روزی برنامه‌ریزی کرده است.

دوستی دختر و پسر شبیخون دشمن در جبهه جنگ نرم

هدایت خواه در ادامه ترویج ناهنجاری شبه فرهنگی در جامعه را از عوامل اصلی ماهواره دانست و خاطر نشان ساخت: توطئه دشمن در شبکه های ماهواره ای به گونه پیش رفته که دوستی پسر و دختر را یک نوع زندگی بشری می داند.

وی در ادامه با بیان این موضوع که بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی با دوستی‌های خیابانی و رابطه با جنس مخالف آغاز می‌شود، اظهار داشت: این رابطه‌ها معمولاً به ازدواج ختم نشده و موجب تأثیر سوء بر تحصیل، رشد و تعالی فرد می‌شود و یا به گونه ای دیگر ازدواج‌هایی ناموفق، شکننده و پراز بدبینی و سوء ظن را به همراه دارد.

شکست، آخر و عاقبت دوستی های ماهواره ای

نماینده سابق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی رابطه عاشقانه و کورکورانه پیش از ازدواج دختر و پسر که از عوامل تأثیرگذاری غلط ماهواره است را، رابطه ای محکوم به شکست دانست و گفت: دشمن دست بر روی اعتقادات مردم جامعه گذاشته  و بودن ماهواره آن هم به روش های غلط در زندگی افراد، نشانه ای از این توطئه است.

هدایت خواه وجود ماهواره در بین خانواده ها را نوعی شبیخون فرهنگی از سوی دشمن در جبهه جنگ نرم دانست و اظهار داشت: در جوامع امروزی یکی از عوامل اصلی کشت و کشتار مسلمانان و کشتار آسان در جوامع غربی، وجود ماهواره والگوگیری از فیلم های ضد انسانی و ضد حقوق بشری دنیای غرب و انعکاس آن از سوی شبکه های ماهواره ای است.

از بین بردن حیاء و غیرت ،نقشه جدید دشمن

وی درادامه یکی دیگراز آثار سوء شبکه های ماهواره ای را ازبین بردن حیاء در بین زنان وغیرت از مردان در جامعه دانست و گفت: ازآثار سوء و مخرب ماهواره و گسترش شبکه های ماهواره ای در جوامع اسلامی، از بین رفتن حیا و غیرت در بین مردم است.

فعال فرهنگی استان خاطرنشان ساخت:حیا در جوامع اسلامی به منزله پاکی، بزرگی و معصوم بودن زن است واگر در جامعه اسلامی حیا از بین برود، آینده آن جامعه آینده ای رو به شکست خواهد بود.

هدایت خواه ادامه داد: در روایت است اگر زن با حیا باشد آن جامعه ،جامعه ای مستحکم و با طراوت است.

وی در ادامه با بیان این موضوع که دستور کاراصلی شبکه های ماهواره ای و فارسی زبان، از بین بردن حیا و منزلت زن مسلمان در جامعه امروزی است، ابراز داشت:غریزه جنسی محرم ونامحرم نمی شناسد و بودن ماهواره دربستر خانواده ها، باعث از بین بردن حیا و منزلت وجودی زن مسلمان است.

نگرانی از وضعیت وخیم حجاب در سطح استان

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس به وضعیت بد و وخیم حجاب در شهر یاسوج اشاره داشت و گفت: متأسفانه برخی آرایش ها و مدهای رایج در استان، الگو گرفته شده از شبکه های غربیبوده واین خود گواه رخنه مدهای غربی و الگو گرفته از شبکه های ماهواره ای است.

وی در ادامه با بیان این موضوع که مشروعیت بخشیدن به روابط  نامشروع  و شکستن هنجارهای اجتماعی هدف اصلی شبکه های غربی و ماهواره ای است،اظهار داشت: سوژه ها و داستان اکثر سریال های این شبکه ها با محوریت زنان و احتمالاً برای تحریک حس برتری جویی و حق طلبی آنان انتخاب شده است.

فعال فرهنگی استان با ذکر حدیثی از امام علی(ع) در مورد پاکدامنی و حیای زنان مسلمان در جامعه گفت: محفوظ بودن و پاکدامنی برای سلامتی زن مفیدتر است و زیبایی او را بادوام تر می کند.
هدایت خواه در ادامه یکی از آثار مخرب شبکه های ماهواره و غربی را بحث مدگرایی و رواج بدعت های غلط در بین جوانان دانست و خاطر نشان کرد: ترویج مد و پوشش‌های غیراسلامی یکی دیگر از برنامه‌های جنگ نرم از سوی کشورهای استعمارگر غربی است.

وی ادامه داد :گرایش به پوشش غربی و رواج آن از سوی این شبکه ها برای تحریک و تهییج جوانان به الگو پذیری از جوامع غربی و دور شدن آنان از شجره طیبه دین مبین اسلام است.

هدایت با بیان این موضوع که از بین بردن غیرت و حیا در جامعه هدف اصلی دشمن در جنگ نرم است، گفت: اگر غیرت و حیاء در بین خانواده ها کم رنگ شود به غیر از جامعه ای غربی و نامشروع چیز دیگری نخواهیم داشت.

بودن ماهواره ها در بستر خانواده ها فرهنگ نیست

وی در ادامه با بیان این موضوع که برخی ازافراد جامعه نبود ماهواره در خانه را نوعی فقر اجتماعی می دانند ابراز داشت: اگر تمدن در بی بند وباری است پس صد لعنت به آن؟!

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس، فتنه دشمن در راه اندازی شبکه های مذهبی را به نام اسلام وبه کام دشمنان دانست وابراز داشت: دشمن وقتی نتوانست ازجبهه جنگ سخت بر مسلمان و به ویژه شیعیان غلبه کند به دنبال راهی برای از بین بردن مسلمانان به دست برادر مسلمان خود برآمده است.

هدایت خواه ادامه داد: بودن شبکه های ماهواره ای آن هم به نام های زیبای مسلمانان اعم از فدک،حسینیه،خاتم، نوعی فتنه جدید از سوی غرب از جمله انگلیس و آمریکا برای از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی است.

بی هویت نشان دادن مسلمانان با رواج شبکه های ماهواره ای

وی با بیان این موضوع که این شبکه های ماهواره ای نوعی بدعت های غلط و بی هویت را از سوی مسلمان نشان می دهند، ابراز داشت: این شبکه های ماهواره ای که به نام شبکه های مذهبی در حال فعالیت هستند به دنبال نشان دادن چهره ای خشن و بی هویت از مسلمانان در دنیاهستند.

نماینده سابق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که  دشمن از رواج دین اسلام و به ویژه گسترش این دین یکتاپرستی در دنیا می ترسد و در صدد سرکوب آن است، خاطر نشان ساخت: فتنه های تکفیری، سلفی و داعش برخواسته از روحیه استکباری غرب برای مخدوش کردن چهره واقعی اسلام و مسلمان در بین جوامع بشری است.

رخنه شیطان با ورود ماهواره در بستر خانواده ها

هدایت خواه در ادامه بودن ماهواره در بستر خانواده ها را نوعی رخنه کردن شیطان به حریم آن خانواده برشمرد و گفت: وقتی ماهواره به بستر خانه ای رسوخ کند دین، حیا، غیرت و منش اسلامی از خانه ان بیرون خواهد رفت و باید بگوییم شیطان به آن خانه وارد شده است.

وی ادامه داد: دشمن سم مهلک خود را در حریم خانواده ها گسترانده است لذا باید با بهره گیری از کارهای فرهنگی، دشمن راهمچون قبل برزمین بزنیم و راه های نفوذ آن را ببندیم .

احترام به قانون احترام به خود است

هدایت خواه با اشاره به این موضوع که ما انسان هستیم وهر انسان متمدن در جامعه ای متمدن باید به قوانین آن کشور احترام بگذارد، گفت: احترام گذاشتن به قوانین یک جامعه به منزله احترام گذاشتن به کرامت و لازمه خود فرد است واستفاده کردن از ماهواره طبق مؤلفه هایی در کشور ایران ، یک جرم محسوب است.

دشمن با رواج ماهواره در حال تعلیم دشمن برای امام زمان(عج) است

فعال فرهنگی استان در پایان با بیان این موضوع که دشمن در حال حاضر به دنبال پرورش دشمن برای امام زمان(عج) است، ابراز داشت: رسوخ ماهواره در بستر خانواده ها به منزله ساختن دشمن دربین دوستداران امام زمان(عج) است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران