21. تير 1393 - 17:00
حجاب چتري براي عفت و پاكدامني است
رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لنده گفت: حجاب چتري است براي عفت و پاكدامني زنان كه هرگاه بسته شد باعث بي عفتي جامعه خواهدشد.

به گزارش خامی ، به نقل از خبر لنده ، حجت الاسلام مهدي كياني اصل در جلسه عفاف و حجاب شهرستان لنده اظهار كرد: برهنگي و بي حيايي در جامعه ناشي از حاكم شدن اميال شيطاني بر نفس انسان است.

وي افزود: مسئله حجاب يكي از مهمترين مسائلي است كه بايد در جامعه به درستي تبين و تشريح شود و همه ما ملزم به فرهنگ سازي براي آن هستيم.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لنده تصريح كرد: حجاب چتري است براي عفت و پاكدامني زنان كه هرگاه بسته شد باعث بي عفتي جامعه خواهدشد.

وي تاكيد كرد: الحمدالله وضعيت عفاف و حجاب در شهرستان لنده از يك وضعيت مطلوب و خوبي نسبت به ساير شهرستان هاي استان برخوردار است .

كياني اصل اظهار كرد: بي حجابي در جامعه ناشي از عدم تربيت صحيح والدين پيرامون مسئله حجاب است و براي دامن زدن به اين بي حجابي ماهواره ها نقش مستقيمي در بي حجابي جامعه دارند.

وي در ادامه خاطرنشان ساخت: آموزش وپرورش و دانشگاه ها بالاترين نقش را بعد از خانواده در آموزش فرزندان بر عهده دارند.

امام جمعه شهرستان لنده متذكر شد: عدم نظارت بر قوانين بي حجابي در دانشگاه ها از بزرگترين ضرباتي بود كه بر پيكره دانشگاه ها وارد كرد.

وي در پايان اظهار كرد: نبايد به مسئله عفاف و حجاب در جامعه به صورت گذار و آني برخورد كرد بلكه بايد به صورت كارشناسي و هدفمند و با برنامه ريزي كار كرد.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران