23. تير 1393 - 11:25
دختر، حساب بانکی بابا را خالی کرد
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان از شناسايي ودستگيري عامل برداشت غيرمجاز از حساب بانکي يکي از شهروندان خبرداد.

به گزارش خامی به نقل از ایلام بیدار، سرگرد "علي عباسي کساني" در تشريح اين خبر اظهار کرد: در پي مراجعه يکي از شهروندان به اين پليس مبني بر اينکه توسط شخصي ناشناس طي چند مرحله به صورت اينترنتي از حساب بانکي وي به صورت غيرمجاز برداشت شده موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: بررسي هاي فني و کارشناسانه پليس مشخص کرد که عامل اين برداشت ها کسي جز دختر شاکي نبود .

رئيس پليس فتا ادامه داد:متهم که ابتدا منکر موضوع شد پس ازمواجهه با مستندات محکم پليس لب به اعتراف گشود و راز برداشت هاي اينترنتي از حساب بابا را فاش کرد.

اين مقام انتظامي از شهروندان خواست،در حفظ اطلاعات شخصي خود به ويژه اطلاعات مربوط به حساب بانکي خود دقت کافي داشته و اطلاعات حساب بانکي خود شامل شماره کارت و رمز عبور آن را دراختيار ديگران قرار نداده و از اعتماد بيش از حد به ديگران خودداري نمايند.

سرگرد کساني در پايان با اعلام آمادگي مقابله با جرايم اينترنتي ، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده جرايم اينترنتي مراتب را سريعاً به وب سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.irبخش تماس با ما گزارش يا با شماره تلفن هاي 1382 2232852 56 تماس حاصل نمايند.

نظرات کاربران