24. مرداد 1393 - 15:04
حاشیه تجلیل از خبرنگاران در یاسوج+تصاویر
صبح امروز جشن تجلیل از خبرنگاران با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حاشیه های جالبی همراه بود.

صبح امروز جشن روز خبرنگار با حضور استاندار، نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیران رسانه های استان و جمعی از خبرنگاران و معاونین استاندار در سالن شماره 1 استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

این مراسم با غیبت امین کمالوندی,مدیر کل ارشاد کهگیلویه وبویراحمد ومجری گری باقرزاده ,مدیر روابط عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد شروع شد.

ابتدای این مراسم کرم اله محمدپور، معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ، محمدرحیم دهراب‌پور مدیرمسئول هفته‌نامه فرهنگ عشایر, محمد ذکاوت مدیر مسئول یکی از سایت‌های استانی, جمشید ضرابی مدیر خانه مطبوعات در باب مشکلات خبرنگاران و رسانه های استان و شکایاتی که به برخی از سایت های خبری طی مدت اخیر شده مطالبی را ابراز داشتند.

 مراسم تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد با حاشیه های جالبی از جمله گرمی سالن ، کمبود جا برای نشستن خبرنگاران , حضور دو نماینده مجلس شورای اسلامی در وسط جلسه و کمبود وقت برای صحبت  کردن دیگر خبرنگاران همراه بود .

گفتنی است مراسم تجلیل از خبرنگار در یک روز آن هم سالی یک بار به نام روز خبرنگار باید در مکانی بزرگ و به شکلی برگزار می شد که  در خور خبرنگارن  نه صرفا  برای برگزاری یک جلسه و تقدیر از خبرنگاران و مدیران رسانه ها آن هم به صورت گروهی باشد.

این در حالی است که در نشست تجلیل از رسانه ها و خبرنگاران راهکار خاصی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی رسانه ها و مطبوعات کهگیلویه وبویراحمد ارائه نشد بلکه تنها پیشنهاد استاندار به خبرنگاران برای تشکیل و راه اندازی مجمع صنفی مطبوعات برای حمایت  از خبرنگاران و رسانه ها بود.

در این نشست همچنین ازآخرین خبر ارسالی توسط شهید صارمی از محل کنسولگری ایران در مزار شریف  و دو خبرنگار شهید استان کهگیلویه وبویراحمد شهید خداعفو عبدیان و شهید پیمان بزرگ زاده یاد شد.

این پایگاه خبری به نوبه خود روز خبرنگار را به تمامی قلم به دستان و کسانی  که در راستای توسعه استان بر طبق منویات مقام معظم رهبری ، فرمان سال  و بیان مشکلات مردم بدون از هرگونه سیاسی کاری قدمی برداشته اند تقدیر و تشکر و آرزوی موفقیت را برای این قشر فرهیخته دارد.

نظرات کاربران