24. مرداد 1393 - 15:12
راه نجات مسلمانان بازگشت به قرآن است
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی جنوب غرب کشور راه برون رفت مسلمانان از مشکلات اخیر را بازگشت به قرآن دانست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی جنوب غرب کشور ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآنی در پدافند هوایی ماغر اظهار داشت:به برکت انقلاب اسلامی ایران محافل انس با قرآن کریم در سطح کشورسیر صعودی به خود گرفت و با وجود نهاد عقدیتی سیاسی در پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد اجرای برنامه هایی درخور قرآن هستیم.

 

محمود احمدی تصریح کرد:منطقه هوایی جنوب غرب کشور با توجه به تلاش و جدیتی که در دستور کار خود قرار داده است همواره از رتبه بالایی در سطح قرارگاه برخورداست.

 

احمدی با اشاره به حدیث مشهور ثقلین گفت :پیامبر اکرم(ص)دو چیز گرانبها را در بین امت خود به امانت گذاشت ،یکی اهل بیت (علیهما السلام) و دیگر قرآن است که قرآن خود یک کارخانه انسان سازی است و با استفاده از تعالیم آن مشکلات ما حل می شود.

 

وی تصریح کرد: فاکتورهای اسلامی باید درمان دردهای جوامع مسلمین قرار بگیرد ، اگر به کشورهای پیرامون توجه کنیم عامل ناامنی در آنان به عمل نکردن به دستورات قرآن و اهل بیت(علیهما السلام) باز می گردد.

 

احمدی گفت: استکبار جهانی که از دشمنی در میادین مختلف با مسلمانان نا امید شد به این نتیجه رسید که تنها راه مبارزه با اسلام به جان هم انداختن مسلمانان است و این بود که گروه های تکفیری و سلفی را ساماندهی و تجهیز کرد تا اهداف شوم خود را در جوامع اسلامی پیاده نمایند.

 

این مسئول راه پیروزی مسلمانان را بازگشت به قرآن عنوان کرد و گفت:برای رفع مشکل مسلمانان علاوه بر بازگشت به قرآن کریم توجه به اهل بیت در کنار قرآن است .

 

وی افزود:پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در5سال گذشته و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بین خانواده و کارکنان وظیفه و پایور خود اقدام به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم نموده است ،این مسابقات در رشته های مختلف حفظ،ترتیل،تحقیق،تفسیر واذان  در بین جامعه مورد هدف برگزار می شود.

 

احمدی در پایان سخنان خود به این نکته اشاره کرد که تنها نباید به حفظ ،قرائت و تفسیر قرآن اکتفا کنیم بلکه باید آموزهای قرآنی را به صورت عملی در زندگی فردی واجتماعی بکار گیریم تا به کمال برسیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران