24. مرداد 1393 - 15:13
خدمت صادقانه در افکار عمومی ماندگار است
فرماندار بهمئی در مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید بخش مرکزی این شهرستان خدمت صادقانه را یکی از موارد مهمی دانست که در افکار عمومی باقی می ماند.

فرماندار بهمئی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید بخش مرکزی بهمئی  اظهار داشت : تغییر پستهای مدیریتی امری طبیعی است که ممکن است دیر و زود داشته باشد اما امری عادی و حتمی است و وداع با یک مسئولیت به معنای شانه خالی کردن از زیر بار خدمت به مردم نیست و باید تا انسان توان دارد به مردم خدمت کند .

 

حجت الله دلشاد تصریح کرد: نتیجه ای که از عملکرد مسئولان در افکار عمومی می ماند خدمت گذاری شایسته و صادقانه است که مورد رضای حق تعالی نیز می باشد.

 

دلشاد گفت: بخشدار نماینده دولت است که باید در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پاسخگوی مردم باشد.

 

وی افزود: بخشدار به عنوان نماینده عالی دولت باید سرکشی و بازدید از روستاهای محروم را در اولویت کاری خود قرار دهد تا از نزدیک مشکلات مردم را ببیند و جهت رفع آنها تلاش کند که نیاز به حمایت مردم و دیگر مسئولان دارد.

 

فرماندار بهمئی در پایان سخنان خود از زحمات علی جوادی بخشدار سابق تشکر کرد  و با تبریک  انتصاب جدید به علی‌اکبر فرهنگی‌نسب ،وی را یکی از نیروهای مستعد و شایسته بهمئی عنوان کرد .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران