تازه های سایت

30. ارديبهشت 1394 - 17:30
برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در باشت تشریح شد
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت برنامه های سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر را در این شهرستان تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، فرهاد کریمی‌نسب فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت در نشست خبری که با اصحاب رسانه این شهرستان داشت، برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را در شهر را تشریح کرد.

 

وی در این نشست ضمن تبریک روز پاسدار، جانباز و نیز سالروز فتح خرمشهر، گفت: آرامش و آسایش جامعه امروز ما مرهون ایثار، فداکاری و خون جوانان این مرز و بوم است.

 

کریمی‌نسب افزود: عملیات فتح خرمشهر که یکی از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس بود که در چهار مرحله انجام گرفت و قریب به 6 هزار شهید و 7 هزار جانباز بر جای گذاشت که این خود نشان‌دهنده حضور جوانان ما در صحنه و ایستادگی در برابر بیگانه برای حفاظت از دین و میهن است.

 

فرمانده سپاه ناحیه باشت در ادامه به برنامه‌های سپاه ناحیه شهرستان باشت در خصوص گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و یگان‌های رژه‌ رونده در محل سپاه ناحیه این شهر، برگزاری کوه‌ پیمایی ویژه پرسنل سپاه با لباس نظامی، اجرای مراسم شب‌شعر و خاطره گویی، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و نیز تجلیل از خانواده معظم این عزیزان از مهمترین برنامه‌های سپاه ناحیه در این روز است.

 

وی ادامه داد: دعوت از سخنرانان برجسته کشوری جهت حضور در مراسم صبحگاه مشترک و ایراد سخنرانی، دعوت از بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان سند‌های زنده دفاع مقدس جهت بیان خاطرات و فضاسازی سطح شهر و سپاه از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان باشت در سوم خرداد خواهد بود.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران