تازه های سایت

25. بهمن 1392 - 22:02
وضعیت باشت با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست
فرماندار باشت گفت: شهرستان باشت در سالهاي قبل از انقلاب در تمامي زمينه ها با كمبود هاي فراوني مواجه بود اما پس از انقلاب چهره شهرستان در اين زمينه به طور كلي متحول گشته و وضعيت شهرستان در دو دوره قبل و پس از انقلاب قابل قياس نیست.

به گزارش خامی، سید موسی حسینی اظهار داشت: شهرستان باشت قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران به هیچ ‌وجه قابل مقایسه با هم نیست و در طول 35 سال حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی در راه توسعه‌ی این شهرستان برداشته شده به نحوي كه پيشرفت هاي شايان بعد از انقلاب در تمامی زمینه ها بركسي پوشيده نيست. 

وی بیان داشت: برخلاف رژيم گذشته كه تنها به آباداني شهرهاي بزرگ کشور می پرداخت، بعد از پيروزي انقلاب، توجه به روستاها و مناطق محروم كشور براي دولت و برنامه ريزان از اولويت خاصي برخوردار شد.

حسینی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کلیه راه های روستای شهرستان باشت البته به جزء حوزه پیچاب از راه آسفالته برخوردار هستند.

فرماندار باشت با بیان اینکه، کلیه روستاهای باشت به جزء حوزه پیچاب از نعمت برق و آب برخوردار هستند افزود: 25 روستای باشت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی گفت: يكي از شاخص هاي سلامت كاهش نرخ مرگ و مير است که این شاخص در دو دوره قبل و پس از انقلاب در این شهرستان اصلاً قابل مقایسه نیست.

حسینی از دیگر دستاوردهای انقلاب را، پيشرفت شبكه هاي راديويي و تلويزيوني، امید به زندگی، امنیت، آسایش، رفاه، گسترش مراکز هنری و فرهنگی، توسعه و رشد علم و سوادآموزی، دستاوردهای سیاسی و مهمتر از همه آزادی را عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران