تازه های سایت

11. بهمن 1394 - 16:35
در صراط مستقیم خواهیم ماند / سلامت و مشارکت حداکثری مهمترین اهداف ما در انتخابات است +عکس
سرپرست فرمانداری دنا گفت :امیدواریم دو موضوع مهم در مورد انتخابات که سلامت و مشارکت حداکثری است را به خوبی جامه عمل بپوشانیم.

صبح امروز فرماندار شهرستان دنا به همراه جمعی از مسئولان با امام جمعه سی سخت دیدار و گفت و گو کردند.

 

عباس بهشتی روی سرپرست جدید فرمانداری دنا در این دیدار با اشاره به ارتباط صمیمی خود با امام جمعه سی سخت در زمان حضور وی در شهرستان مارگون گفت :افتخار میکنم خدمتگزار مردمی هستم که نام و نشانی از فرهنگ و ادب و شهادت طلبی در کارنامه دارند.

 

سرپرست فرمانداری دنا ضمن ابراز آمادگی برای بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه سی سخت گفت:با توفیق الهی در صراط مستقیم و مسیری که مزین است به نام نامی پیامبر اکرم و ولایت مطلقه فقیه خواهیم ماند و این از افتخارات بنده خواهد بود.

 

بهشتی روی با اشاره به جایگاه والای نهاد نماز جمعه و امام جمعه یک شهر گفت:ائمه جمعه در واقع نمایندگان رهبری در هر شهری هستند و امیدواریم به گونه ای حرکت کنیم که به نیکی از ما یاد شود.

 

وی با اشاره به مشکل قانونی فرماندار پیشین برای ماندن در جایگاه فرمانداری به دو مسئله مهم پیش رو پرداخت و تاکید کرد:مسئله دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات دو موضوع مهم پیش رو است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

 

سرپرست فرمانداری دنا تاکید کرد:از نگاه بنده مجلس خبرگان رهبری از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و حرمت آن بالا تر از سایر مجالس است.

 

بهشتی روی با بیان اینکه باید در زمینه انتخابات به گونه ای عمل کنیم که در شان انتخابات باشد خاطر نشان کرد:امیدواریم دو موضوع مهم در موضوع انتخابات که سلامت و مشارکت حداکثری است را به خوبی جامه عمل بپوشانیم.

 

انتهای پیام /

نظرات کاربران