تازه های سایت

25. مرداد 1395 - 20:51
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست شورای اداری باشت
انتقاد بعضی از مسئولان از دولت تدبیر و امید غیرمنصفانه است
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست شورای اداری باشت با بیان اینکه، انتقاد بعضی از مسئولان از دولت تدبیر و امید غیرمنصفانه است، گفت: برخی با ناامید کردن مردم به کشور ضرر می رسانند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان باشت گفت: برجام فرصت سرمایه گذاری برای کشورهای توسعه یافته برای اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی در ایران را فراهم کرده است.

 

وی بیان داشت: امروزه ایران در مجامع بین المللی به عنوان یک کشور مهم و تاثیرگذار در توسعه اقتصادی جهان نقش مهمی دارد.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهوری افزود: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی عملیاتی امروزه گامهای بلندی در راستای حل مشکلات مردم و ارتقای سطح اجتماعی و اقتصادی آنان برداشته است.

 

وی عنوان کرد: نرخ تورم در گذشته بیش از 42 درصد بوده که دولت تدبیر و امید با یک برنامه منسجم این نرخ را به کمتر از 9 درصد کاهش داده است.

 

وی انتقاد بعضی از مسئولان از دولت تدبیر و امید را غیرمنصفانه دانست و گفت: نا امید کردن مردم به کشور ضرر می رساند.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهوری ابراز داشت: امنیت پایدار که امروزه در بسیاری از کشورها به یک دغدغه تبدیل شده به برکت خون شهدا، همکاری مسئولان نظام و هدایت رهبر معظم انقلاب در ایران اسلامی نقطه عطفی است.

 

امیری با اشاره به تلاش چشمگیر دولت در جهت توسعه مناطق محروم کشور گفت: بیش از چهار هزار آبیاری تحت فشار و 25 پمپاژ آب در استان کوچکی نظیر کهگیلویه وبویراحمد در دولت یازدهم به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: 70 میلیارد ریال نیز طی سه سال گذشته برای توسعه شهرکهای صنعتی این استان هزینه شده است.

 

امیری هدف از سفرهای استانی هیات دولت را بررسی مشکلات و دیدارهای مردمی ذکر کرد.

 

وی بیان کرد: توقعات و مشکلات مردم از دولت به حق و با توجه به محدودیت منابع مالی برطرف کردن همه کمبودها زمان بر خواهد بود.

 

امیری تصریح کرد: مشکلات و درخواست های مردم در پایان سفر هیات دولت جمع بندی و به تناسب امکانات اعتبارات لازم تخصیص داده خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران