تازه های سایت

26. بهمن 1392 - 20:14
30 کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد باشت پرداخت شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت گفت: 30 مورد کمک هزینه ازدواج در یک ماهه اخیر به نوعروسان و دامادان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان باشت پرداخت شد.

به گزارش خامی، حبیب الله باقرپور افزود: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان باشت در راستای کمک هزینه ازدواج به خانواده های تحت حمایت به تعداد 30 زوج جوان مبلغ 220 میلیون ریال به صورت نقدی پرداخت کرده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت بیان داشت: طرح اهدای کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان با هدف ترویج سنت پسندیده ازدواج و کمک به نیازمندان برای آغاز زندگی مشترک با منابع اعتبارات دولتی و مشارکت های مردمی اجرا می شود.

 

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات این نهاد در زمینه حمایت از مددجویان پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان و کمک هدیه ازدواج به نودامادهای تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک می باشد.

 

باقرپور، پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان را یکی از اقدامات مهم در راستای آسان سازی ازدواج زوج های جوان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: در 9 ماهه اول سال جاری 89 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب 28 کمک به داماد و 61 مورد جهیزیه نوعروسان، مبلغ 910 میلیون ریال دریافت کرده اند.

 

 

انتهای پیام/ک308

 

 

نظرات کاربران