تازه های سایت

12. بهمن 1392 - 0:12
سلام‌های پرشمار ایوبی به اهالی سینما/نیاز امروز سینما گفت‌وگو برای یافتن نقطه‌‌های پیوند است
رئیس سازمان سینمایی گفت: بر این باورم که نیاز امروز سینمای ایران گفت‌وگو برای یافتن نقطه‌‌های پیوند است. نقطه‌هایی که به هم می‌رسند و می‌شود خط سینمای ایران

به گزارش خامی ، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمای در مراسم افتتاحیه سی‌ودمین جشنواره فیلم فجر گفت: کار بنده برای سخنرانی دشوار است، چون ‌آقای حیدری کارگردان این کار می‌خواست برنامه به موقع تمام شود.

وی گفت: قبل از آغاز ایام باشکوه فجر را تبریک می‌گویم در عین حال به شما سینماگران که دیروز روز شکوفایی سینما بود و آمدند اعلام کنند می‌خواهند با سینما آشتی کنند من از مدیران زحمتکش سینما تشکر می‌کنم. خانم‌ها، آقایان، هنرمندان گرامی و ارجمند، سلام عرض می‌کنم به شما و سینمای ایران، سینمایی به «رنگ خدا» و «رنگ گیلاس». سینمایی که در این آشوب به وجود آمده «بلمی به سوی ساحل است» سلام به عزم و اراده شما، شما که می‌بخشید حتی اگر فراموش نکنید، سلام به اعتراض‌‌های نجیبانه خبرنگاران، سایت‌های سینمایی و خبرگزاری‌ها و خلاصه سلام به سینمای ایران. از اینکه در تحویل سال سینمای ایران حضور دارید خوشحال باشید چرا سینمای ایران را سینمای امید می‌‌نامیم چون مدیران می‌کوشند تا همدیگر را بفهمند.

نظرات کاربران