تازه های سایت

26. شهريور 1393 - 11:25
اولین نقد به بخشدار چرام:
ادبیات بخشدار جدید چرام، ادبیات افراد تازه کار در عرصه سیاست بود
یکی از مخاطبان پایگاه خبری خامی در یادداشتی نوشت: ادبیات بخشدار جدید شهرستان چرام ادبیات افراد تازه کار در عرصه سیاست بود، که به یک باره و با یک جمله نا سنجیده بین خود و بخشی از جامعه فاصله می اندازد و سخن از توسعه می راند.

به گزارش خامی، یکی از مخاطبان این پایگاه خبری در یادداشتی نوشت: اخیرا خبر انتصاب بخشدار جدید شهرستان چرام از رسانه های استانی منتشر شد، در جلسه انتصاب، بخشدار دولت اعتدال اعلام کرد که وابسته به جریان اصلاح طلبی است، از جریان اصلاح طلبی حمایت خواهد کرد و افرادی که با جریان اصلاح طلبی همراه نیستند باید بیرون رانده شوند.

 

سوالی که پیش می آید این است که چرا شخصی از تریبون دولتی و آن هم دولتی که خود را مظهر اعتدال می داند اعلام می کند که حامی جریان اصلاح طلبی خواهد بود و افرادی که با جریان اصلاح طلبی همراه نیستند باید بیرون رانده شوند؟

 

ادبیاتی که هیچ گاه توسط رهبر جریان اعتدال، دکتر حسن روحانی یا وزرا و استانداران به کار گرفته نشد و محمد باقر نوبخت در ابتدای کار دولت اعلام کرد با اصولگرایان و اصلاح طلبان فاصله داریم.

 

ادبیات بخشدار جدید ادبیات افراد تازه کار در عرصه سیاست بود، که به یک باره و با یک جمله نا سنجیده بین خود و بخشی از جامعه فاصله می اندازد و سخن از توسعه می راند.

 

اگر کسانی که سقف اصلاح طلبی و اصولگرایی برای آنها کوتاه باشد و قصد خدمت به مردم داشته باشند جایگاه آنها در دستگاه تحت نظر شما کجاست؟

 

زمانی که رئیس جمهور محترم در مسیر همگرایی برای حل مشکلات مردم حرکت می کنند پذیرفته شده نیست که بخشدار یک شهرستان تازه تاسیس در محروم ترین استان های کشور برای خود و حامیانش سهم خاصی قائل شود.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

احسنت به این نقد منصفانه
وای به حال مردم شهرستان چرام با این بخشدارش

نظرات کاربران