تازه های سایت

14. مهر 1393 - 13:34
ازدواج سفید با روابط سیاه/ماهواره نقشه ای برای فروپاشی خانواده
زندگی خصوصی بازیگران هالیوود در دنیای واقعی وکاراکترهایی که در فیلم ها به عهده می گیرند همه حاکی از این حقیقت تلخ است که در غرب نظام خانوادگی منجسم از بی معناترین کلمات و جملات محسوب می شود.

به گزارش خامی، به نقل از پاتوق وبلاگ نویسان استان(حرف ناب)، نویسندگان غربی، کاهش میزان ازدواج رسمی را یکی از مظاهر فروپاشی خانواده در جوامع غربی دانسته ودر مقالات خود برخی از نمودهای این بحران اجتماعی را بررسی کرده اند.در سال 1906 در آمریکا 243هزار کودک با پدر یا مادر مجدری زندگی می کردند که ازدواج نکرده بودند.در سال 1993 این رقم به 3/6میلیون نفر رسید.هر سال 2/1میلیون کودک در خانوادهایی بدون وجود پدر متولد می شوند.

 

در سال های احیر میزان تولد فرزند در میان زنان ازدواج نکرده وهمچنین نسبت والدینی که هرگز ازدواج نکرده اند، رشد یافته است.از هر پنج کودک سفیدپوست آمریکایی یکی از مادری متولد شده است که هرگز ازدواج نکرده است.در میان سیاهان از هر دو کودک یکی از این گونه است یعنی بیش از 50درصد.در ایالات متحده از سال 1906 تاکنون، درصد مادران ازدواج نکرده 3برابر(300درصد)افزایش یافته است.

 

همچنین کشور فرانسه در ردیف پیشتازان وبا سابقه ترین کشورها درقبول وبه رسمیت شناختن ازدواج سفید بشمار می رود.نشان دادن نظام از هم گسیخته ی خانوادگی در پشت دوربین سریال های پلیسی-کارآگاهی ازجمله ناواروو وکمیسرلسکو و....که در دهه ی گذشته از شبکه اول صدا وسیمای جمهوری اسلامی پخش می شدند کاملا بارز ومشهود بود.

 

زندگی خصوصی بازیگران هالیوود در دنیای واقعی  وکاراکترهایی که در فیلم ها به عهده می گیرند همه حاکی از این حقیقت تلخ است که در غرب نظام خانوادگی منجسم از بی معناترین کلمات و جملات محسوب می شود.در سال های اخیر این برنامه از طریق سریال های ماهواره پیگیری شده ودر بسیاری از این سریال ها به وضوح این گونه روابط مشهود می باشد وهدفی جز قبح زدایی و الگوسازی و سوق دادن جوانان مسلمان را نمی توان برای آن برشمرد.

 

با این مقدمه در سال های اخیر ازدواجی که کارشناسان از آن به عنوان ازدواج سفید یاد می کنند در بین جوانان ایرانی به خصوص جوانان پایتخت نشین به طرز باورنکردنی در حال ترویج واشاعه یافتن است.ازدواجی که بدون هیچ گونه تعهد رسمی وشرعی صورت می پذیرد ودختران وپسران به صورت توافقی وبه سبک زندگی غربی در زیر یک سقف با هم زندگی مسالمت آمیزدارند.

 

ازدواجی که پیامبر خاتم(ص)روزی آن را کامل کننده ی ایمان وعامل استواری اجتماع دانست ومعرفی نمود امروز به صورتی استحاله یافته است که باید آن را نابودکننده ی دین،ایمان،اخلاق وعرف دانست.همه ی ما به این امر اذعان داریم که ازدواج نوعی تعهد رسمی،شرعی وبه واقع قانونی است مشترک بین جن وانس، وخداوند تنها حیوانات را از این امر مستثنی نموده است.

 

اما خلاف این امر ازدواج به سبک زندگی حیوانات وبدون درنظر گرفتن هیچ نوع حقوقی برای زن وبه رسمیت شناختن او در کانون خانواده؛ دل و روح عده ای از جوانان ایرانی را که مصداق عینی از خودباختگی فرهنگی بشمار می روند،با خود برده است.واین جوانان مسلمان زاده با بی شرمی و وقاحت تمام خط بطلانی با قدرت تخریب بمب اتم بر باورهای سنتی وساختار نظام دینی خود کشیده اند.

 

به هر صورت نمی توان این نوع ازدواج را در جوامع اسلامی به رسمیت شناخت ویا حتی آن را ازدواج خطاب کرد.چرا که این نوع گستاخی به هیچ عنوان  با انتخاب رنگ سفید برای آن نورانی ومایه ی مودت ورحمت جلوه داده نمی شود!این نوع اشتراکیت جنسی را که هدف از آن تنها ارضای غریزه واطفای شهوت است وپیامد آن مغضوب وملعون ومذنوب بودن در درگاه ملکوتی خداوند است را شایسته ی نامی در خور چارچوب بی قانونش می توان دانست وآن نام:اشتراکیت جنسی به سبک زندگی حیوانات است !!!

در حالی که در مکتب اسلام وپس از قرون جاهلیت احیاء منزلت زن وجایگاه خانواده وعفاف وپاکدامنی در رابطه ی میان زن ومرد از عالی ترین وانسانی ترین رسالت ها به شمار می آید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران