تازه های سایت

9. اسفند 1395 - 10:07
فرهادی با ساخت فیلمهای ضد وطنی تنها به دنبال کسب جوایز است/متأسفم فروشنده اسکار گرفت
اینکه یک ایرانی در هر کجا و به هر دلیل جایزه دریافت کند و ما چشم بسته به خیابان بریزیم و تبریک بگوییم و پیج هایمان را پر از عکس کنیم اصلا قابل افتخار نیست.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید جواد فدائی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی هم استانی در یادداشتی نوشت: متاسفانه فیلم فروشنده اصغر فرهادی به عنوان بهترین فیلم خارجی اسکارانتخاب شد و این جایزه را خانم انوشه انصاری فضانورد ایرانی ناسا به نمایندگی ایشان دریافت کردند.

 

اینکه یک ایرانی در هر کجا و به هر دلیل جایزه دریافت کند و ما چشم بسته به خیابان بریزیم و تبریک بگوییم و پیج هایمان را پر از عکس کنیم اصلا قابل افتخار نیست.

 

زمانی میتوانیم از کسب مقام و مرتبه در آوردگاه های بین المللی خوشحال باشیم که کسب آن مقام و جایزه باعث سرافرازی میهنمان شده باشد نه باعث سرافکندگی.

نمیدانم این دوستان که چپ و راست با انتشار عکس اصغر فرهادی اضهار خوشحالی میکنند تاکنون این فیلم را دیده اند یا خیر اما باید عرض کنم بنده با دو بار دیدن این فیلم چنان دچار حس شکست و سرخوردگی برای ایران و ایرانی شدم که قابل توصیف نیست.

 

فیلمی سراسر سیاه نمایی از وضعیت اجتماعی ایران و همزیستی مسالمت آمیز با فردی که بدترین نوع گناه یک انسان را مرتکب میشود و همینطور بخشش فردی غیر قابل گذشت در فیلم و دلسوزی برای کسی که بدترین عمل حیوانی را بر ناموس نقش اول فیلم جاری ساخته نوعی دروغ پردازی و سیاه نمایی علیه فضای اجتماعی و تقابل با وظیفه شرعی و دینی و البته غیرت تاریخی ایرانی است.

 

حال که اصغر فرهادی با ساخت فیلمهای ضد وطنی تنها به دنبال کسب جوایز از دست دخترکان زیبا روی اسکار نشین است و در این راه دست به هر کاری و ساخت هر فیلمی و نمایش هر مضمون تهوع آوری می زند باید پاسخگو باشد که آیا تو حاضری با کسی که به زور به ناموس تو تجاوز کرده تنها با زدن یک سیلی گذشت کنی؟

 

آیا حاضری با پول حاصل از آن تجاوز غیر انسانی برای خودت فست فود بخری و شام نوش جان کنی؟
آیا عمل حیوانی یک حیوان صفت را بر ناموس خودت اینگونه عفو میکنی؟
آیا واقعا فضای ایران اینطور است که شما نوشته و ساخته اید؟

 

اکنون دست شما برای ملت رو شده است ، با این شرایط تمام کارگردانان ایران میتوانند اسکار بهترین فیلم ها را در بهترین جشنواره ها بگیرند و بوسه ها بر بورهای  یانکی بزنند و حضار کراوات زده لائیک را در رقصهای رمانتیک خود مهمان کنند اگر تنها بی غیرت باشند.

هیچ کارگردان با شرفی در راه کسب جایزه حاضر نیست چون کارگردان فروشنده وطن خود را بفروشد جز اصغر فرهادی که در ساده ترین شرایط هم تقصیر ها را متوجه ملت و نظام خود میداند.

 

اصغر فرهادی که پس از امضای قانون ضد مهاجرتی ترامپ نظام ایران را به دلیل افراطی گری مقصر دانست باید جایزه خوش خدمتی اش را میگرفت و چه فرصتی بهتر از فروشنده کارگردان وطن فروش غرب زده.

 

وزیر محترم ارشاد و معاونت سینمایی و هیات انتخاب اسکار که فیلمهای ایرانی معرفی شده به اسکار را انتخاب کرده اند باید پاسخگوی این آبروریزی باشند که چرا بادیگارد با بهترین فیلنامه و بهترین کارگردانی از لیست اسکار حذف میشود و فروشنده که حتی باید در دریافت مجوز ساخت و پخش آن اعتراض کرد به عنوان نماینده سینمای ایران به جشنواره های خارجی اعزام شود.

 

سینمای لیبرالی و مافیای غربزده آن نمیتوانند نماینده واقعی دین و تاریخ و شریعت و وضعیت اجتماعی ایران باشند. دوستان لطفا در بازی کثیف این وطن فروشان وارد نشوید و بدون تحقیق و بررسی تبریک گوی این افتضاح تاریخی نباشید.

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران