تازه های سایت

4. تير 1397 - 16:16
پایان عملیات جستجوی پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج اعلام شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پایان عملیات جستجوی پیکر جانباختگان سانحه هوایی یاسوج اشاره کرد و از تحویل 61 پیکر از جانباختگان به خانواده هایشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛به نقل از  صبح زاگرس معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از پایان عملیات جستجوی پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی یاسوج خبر داد.

عزیز فیلی بیان کرد: در این مدت بیش از 300 پروازبا 4 فروند بالگرد و تلاش 346 نفر نیروی امدادی هلال احمر از 25 استان کشور و همچنین کوهنوردان محلی برای کشف پیکر جانبختگان این سانحه تلاش کردند .

وی افزود: از 66 نفر از مسافران و خدمه این هواپیما تاکنون پیکر 61 نفر از جانباختگان به خانواده هایشان تحویل داده شده است و مابقی نیزتا پایان هفته جاری به خانواده هایشان تحویل داده می شود.

فیلی در ادامه اظهار کرد: تا دو هفته آینده با استقرار نیروهای معتمد در این منطقه کار جمع آوری اشیاء و وسایل باقیمانده از جانباختگان انجام می گیرد و در این منطقه دفن و یادمانی در محل دفن برای این حادثه در دنا ساخته می شود.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان در پایان گفت: به منظور رعایت مسائل زیست محیطی ، کار پاکسازی محل حادثه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست انجام می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران